رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس از کشورهای جهان خواست به ندای ملت فلسطین گوش دهد و خون ریخته شده آن بر زمین را ببیند و برای پایان دادن به رنج و محنت های این ملت تلاش کند.

هنیه: جهان باید به ندای ملت فلسطین گوش دهد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، اسماعیل هنیه شامگاه دیروز سه شنبه در مراسم تشییع پیکر شهید محمد فایز ابو صادق خواستار تحرک جهانیان برای پایان دادن به رنج و محنت های ملت فلسطین شد.

هنیه افزود که اینجا در غزه، کرانه باختری، قدس و سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ و اردوگاه های آوارگان فلسطینی ملتی زندگی می کند که همچنان به حقوق، سرزمین و وطن خود و قدس شریف پایبند است.

وی اظهار داشت که تظاهرات بزرگ بازگشت تا تحقق تمامی اهدافش و در راس آن شکستن محاصره ادامه دارد و گروه های فلسطینی و هیئت های برگزار کننده این تظاهرات ها تصمیم به ادامه آن گرفته اند.

اسماعیل هنیه تاکید کرد که ملت فلسطین وارد نبرد شکستن محاصره و حمایت از اصول ملی خود شده است. وی همچنین از جهانیان خواست ندای ملت فلسطین را بشنوند.

لازم به ذکر است که با شهادت ابو صادق، شمار فلسطینیانی که از آغاز تظاهرات بازگشت در مرز غزه تاکنون در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند، به ۱۹۶ نفر افزایش یافت که تا این لحظه نیز پیکر ۱۰ نفر از آنان نزد رژیم صهیونیستی توقیف است و نزدیک به ۲۱ هزار نفر دیگر نیز تاکنون زخمی شدند که حال دست کم ۴۰۰ نفر از آنان وخیم است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.