البرز - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه این استان رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات در سال جاری کسب کرده است، گفت: در ۵ ماهه اول بالغ بر ۹۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

پرداخت ۹۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی البرز در سال جاری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جهانگیر شاهمرادی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه پرونده ۴ واحد تولیدی مطرح شد که مشکلات بانکی داشتند.

وی افزود: در این جلسه تصمیمات خوبی برای واحدهای تولیدی گرفته شد و مصوباتی خوبی داشتیم که با اجرایی شدن این مصوبات  روند موانع تولیدی این واحدها حل خواهد شد.

شاهمرادی با بیان اینکه مشکل تولید یکی از این واحدها با مساعدت اداره گاز برطرف شد، گفت: مشکلات این ۴واحد  تولیدی طی مراحل کارشناسی در کارگروه های استانی در این جلسه مطرح شد.

رئیس سازمان صنعت،   معدن و تجارت استان البرز در بخشی دیگر از سخنانش در خصوص پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی، گفت: برای واحدهای صنعتی به دلیل اینکه سرمایه در گردش آنها با خرید و تجهیز ماشین آلات با مشکل روبرو نشود تسهیلاتی بالغ بر ۸۳ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شد.

شاهمرادی با اشاره به اینکه استان البرز در سال جاری رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات بانکی را کسب کرده است،   گفت: پرونده بانکها با مجموع مصوبات استان بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: پرونده های که مشکل پرداخت دارند تسهیلات آنها پرداخت می شود تا به تولیدات خود ادامه دهند.

این مسئول در پایان گفت: در۵ ماهه اول امسال بالغ بر ۹۷ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی وصنعتی پرداخت شده است که نسبت به استان های دیگر در پرداخت اختلاف زیادی داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.