حسن روشن معتقد است که تیم استقلال در دربی ۸۹ خطرناک‌تر از پرسپولیس است.

حسن روشن: پرسپولیس از نظر روحی شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حسن روشن درباره هشتاد و هشتمین دربی پایتخت که ساعت ۱۸:۳۰ فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود، اظهار داشت: حساسیت‌ها باعث می‌شود که این بازی از حالت عادی خارج شود. دو تیم برای نباختن وارد زمین می‌شوند تا اگر اتفاقی در جریان بازی افتاد، بتوانند گل بزنند.

وی افزود: نمی‌خواهم دربی فردا را ببینم، چون اگر ببینم، باید حرف بزنم، آن وقت برخی از دوستان ناراحت می‌شوند. به خاطر آرامش تیم، بازی را نگاه نمی‌کنم، اما در هر شرایطی، می‌خواهم استقلال ببرد. بازی فردا، فرصت خوبی برای برخی از بازیکنان است که از آنها انتقاد کردم. اینها باید خودشان را نشان دهند و بگویند در حد استقلال هستند. کسانی که برای اولین بار دربی را تجربه می‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: فوتبال برد و باخت دارد، اما دوست دارم استقلال برنده از زمین خارج شود. پرسپولیس از نظر روحی شرایط بهتری به نسبت استقلال دارد. پرسپولیسی‌ها در آسیا به مرحله نیمه‌نهایی رفته و در لیگ برتر هم خوب نتیجه گرفته‌اند، اما استقلال خطرناک‌تر از پرسپولیس است. استقلال موقعیت خوبی ندارد و می‌تواند بهتر از پرسپولیس نتیجه بگیرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.