همدان - مدیرکل راهداری استان همدان از توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان حوزه کالا در استان خبر داد.

۴ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان استان توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده با اشاره به اینکه تأمین لاستیک یارانه ای از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و توزیع آن نیز توسط انجمن های صنفی و عاملان فروش لاستیک به شکل روزمره انجام می شود، اظهار داشت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری تأمین و توزیع لاستیک سنگین باری در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۴ هزارو ۵۰۰ حلقه لاستیک توزیع شده است.

وی با تأکید بر اینکه پیگیری مطالبات رانندگان در دستور کار است، افزود: پیگیری تحقق مطالبات به حق رانندگان ناوگان باربری مانند تأمین لاستیک در دستور کار مسئولان مربوطه و نمایندگان صنفی آن قرار دارد.

پناهنده، حضور مستمر نیروهای این اداره کل و رفع مشکلات ایجاد شده را از اولویت های کاری این اداره کل عنوان و خاطرنشان کرد: حضور مستمر مسئولان در مراکز حمل و نقل بار و رصد امور مربوط به حمل و نقل کالا در کنترل و روان سازی فعالیت های این حوزه بسیار مهم و موثر است.

مدیرکل راهداری استان همدان اضافه کرد: مشکلات به حق رانندگان در دست پیگیری و احصاء شدن است.

مصطفی پناهنده با ابراز خرسندی از فعالیت رانندگان کالا و انجام بارگیری در سطح استان یادآور شد: خوشبختانه روز گذشته( دوم مهرماه) ۱۷۶۰ بارنامه در سطح استان صادر شد.

این مسئول ادامه داد: در همین راستا ۲۸ هزار و ۱۶۰ تن کالا از پایانه های کالا در استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد.

وی ادامه داد: عمده کالا های ارسال شده شامل محصولات کشاورزی، محمولات معدنی، انواع محمولات نفتی و سیمان بوده است.

گفتنی است، در استان همدان ۹۷ شرکت حمل و نقل کالا وجود دارد که از این تعداد ۹۲ شرکت فعال است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.