دکتر خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس ظهر امروز چهارشنبه با امیر خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

دیدار نماینده حماس با رئیس گروه دوستی ایران و فلسطین

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، نماینده حماس در این دیدار به تشریح آخرین اوضاع و تحولات فلسطین پرداخت و تاکید کرد که ملت فلسطین تا حقوق خود را کاملا باز نستاند دست از مبارزه نمی‌کشد و تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت بخشی از مبارزات این ملت در برهه کنونی است که اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدتی دارد.

قدومی گفت که فلسطینی‌ها در نوار غزه پس از نومیدی از تلاش‌های مجامع جهانی و کشورها خود دست به کار شده و خواهان پایان دادن به محاصره ۱۲ ساله باریکه غزه هستند.
وی به اوضاع تاسف‌بار این منطقه گریزی زد و بیان داشت که در سایه محاصره غزه فلسطینی‌ها با سخت‌ترین بحران انسانی در ابعاد مختلف اقتصادی، بهداشتی، درمانی و غیره مواجه هستند.
وی تاکید کرد که ملت مبارز فلسطین اجازه نخواهد داد طرح معامله قرن عملیاتی شود و جهان عرب و اسلام و همه آزادگان جهان باید برای رفع ظلم تاریخی به این ملت، احقاق حقوق غصب شده آن‌ها و مقابله با طرح‌های شوم آمریکایی صهیونیستی بسیج شوند.
همچنین در این دیدار امیر خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی ضمن خوشامدگویی به نماینده حماس و ستایش از مقاومت و پایداری ملت فلسطین بر تداوم حمایت‌های جمهوری اسلامی از مبارزات این ملت تاکید کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.