کارگردان و بازیگر نمایش «نردبانی تا ستاره» گفت: نمایش «نردبانی تا ستاره» با محوریت دفاع مقدس و با مفهوم شهادت هر شب در فرهنگسرای الغدیر مشهد روی صحنه می‌رود

نمایش "نردبانی تا ستاره" با محوریت دفاع مقدس روی صحنه تئاتر مشهد می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، محمد الهی اظهار داشت: نمایش «نردبانی تا ستاره»، سال‌های گذشته در جشنواره دفاع مقدس توانست نمایش برتر معرفی شود و جوایز بسیاری را از آن خود کند. «نردبانی تا ستاره» به نویسندگی علی حاتمی نژاد است و هر شب از ساعت ۱۹ در فرهنگ‌سرای الغدیر روی صحنه می‌رود.

کارگردان و بازیگر نمایش «نردبانی تا ستاره» خاطرنشان کرد: خوشحالم که این نمایش همزمان با هفته دفاع مقدس و پایان دهه اول محرم، چراغ سالن‌های نمایش مشهد را روشن کرده است.

الهی در ادامه با اشاره به مضمون نمایش «نردبانی تا ستاره» گفت: محوریت موضوع این نمایش، دفاع مقدس است که در نهایت با مفهوم شهادت، عجین می‌شود و کاملا با این ایام سنخیت دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر من، این روزها در مشهد حمایت‌های خوبی از هنر و تئاتر صورت می گیرد. معمولا کسانی که تئاتر کار می‌کنند، به جایی وابسته نیستند، و از روی عشق و علاقه کار می‌کنند، امیدواریم این حمایت ها روز به روز بیشتر شود.

کارگردان و بازیگر نمایش «نردبانی تا ستاره» با اشاره به تفاهم‌نامه که با شهرداری مشهد امضا کرده است، گفت: از میان تمام فرهنگسراهایی که در مشهد وجود دارد، امکانات فرهنگ‌سرای الغدیر از نظر صحنه و نور استانداردتر است.

الهی افزود: شهرداری نقش بسزایی در حمایت از هنرمندان دارد و خیلی پیش از این‌ها باید حمایت این نهاد مردمی از هنر را می‌دیدیم.

وی در رابطه با مدت زمان اجرای نمایش «نردبانی تا ستاره» اظهار داشت: نمایش «نردبانی تا ستاره» قرار است تا ۱۸ مهر هر روز در یک نوبت به روی صحنه برود و احتمال تمدید آن هم وجود دارد.

کارگردان و بازیگر نمایش «نردبانی تا ستاره» در پایان گفت: این نمایش به دلیل تلفیقی بودن فیلم و تئاتر به گونه‌ای است که تماشاچی با آن ارتباط برقرار می‌کند

منبع:تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.