اسامی داوران و کمک داوران برتر فوتبال ایران در بخش آقایان و بانوان برای قضاوت در بازی های بین المللی سال آینده میلادی اعلام شد و دو داور البرزی نیز در جمع فهرست اعلامی دیده می شود.

حضور ۲ البرزی در جمع داوران بین المللی سال ۲۰۱۹ فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، فدراسیون فوتبال فهرست داوران بین المللی کشورمان برای قضاوت در مسابقات سال ۲۰۱۹ در رشته های فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی را اعلام کرد ودر اتفاقی کم نظیر ۲ نماینده داوری البرز نیز در جمع این نفرات دیده می شود.

ابراهیم کرد در بخش فوتبال ساحلی و مهناز ذکایی در بخش فوتبال بانوان در این لیست حضور دارند وبرای نخستین بار البرز در یک سال صاحب دو نماینده در فهرست داوران بین المللی شده است.

در این ارتباط رییس هیئت فوتبال استان البرز با ابراز خرسندی از این اتفاق آن را نشانه  رشد داوری فوتبال در البرز و وجود چهره های مستعد در این استان عنوان کرد و گفت: انتخاب مهنازذکایی و ابراهیم کرد به عنوان داوران بین المللی موفقیت بزرگی است که قطعا باعث ایجاد انگیزه در داوران جوان استان البرز خواهد شد.

وی با اشاره به پیشینه درخشان البرز در معرفی داوران شاخص به فوتبال کشور و جهان تصریح کرد: تلاش هیات فوتبال استان البرز باعث شد در فستیوال اخیرکشوری فوتبال پایه  تمام داوران در بخش های دختران و پسران از این استان باشد.

بیک وردی با اشاره به قضاوت داوران البرزی در سطوح مختلف لیگ های فوتبال کشور  گفت: برگزاری جلسات مستمر باعث شده تعامل و دوستی بیشتری در بین داوران به وجود بیاید و تعداد داوران فوتبال و فوتسال استان بویژه در بخش بانوان افزایش یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.