خراسان شمالی-جانشین فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از توقیف یک دستگاه نفت کش با ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۲ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

توقیف نفت‌کش با ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد عباسعلی مطهری مقدم با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم در زمینه قاچاق سوخت در این شهرستان فعالیت دارند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با شناسایی محل تردد این نفت کش اقدام به راه اندازی یک تور ایست و بازرسی در محور مشخص شده کردند، افزود: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نفت کش مشکوک و دستور توقف را صادر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این نفت کش مقدار ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند، خاطر نشان کرد: در این عملیات ۲ قاچاقچی نیز دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان در ادامه با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و نفت کش مورد نظر نیز راهی پارکینگ شد، افزود: مبارزه با قاچاق هموراه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان نیز میتوانند برای کمک به اقتصاد کشور در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.