مدیر عامل شرکت شهروند از افزایش شاخص‌های تقاضا و فروش گوشت قرمز در شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ خبر داد.

فروش گوشت قرمز در فروشگاه‌های شهروند ۴۴ درصد افزایش یافت

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین،به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم  مدیر عامل شرکت شهروند با اعلام این خبر گفت: در چند هفته گذشته شاهد افزایش تقاضا و خرید گوشت قرمز از سوی شهروندان بوده‌ایم، در همین راستا شرکت شهروند با تلاش و پیگیری‌های مستمر توانست ضمن افزایش سهمیه گوشت تنظیم بازار به میزان دو برابر این محصول را بدون هیچ کمبودی در فروشگاه‌های شهروند تامین و توزیع کند.

سریع القلم در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت موجود در بازار عرضه و شایعات مبنی بر کمبود کالا اشاره کرد و توضیح داد: میانگین فروش انواع گوشت قرمز تازه و منجمد در شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 96 بیش از 44 درصد رشد داشته که این افزایش تقاضا در روزهای پایانی هفته بیش از 100 درصد است که نشان از بی اساس بودن شایعات مبنی بر کمبود گوشت قرمز دارد.

وی  یادآور شد: این رشد فروش در حالی رخ داده است که در روزهای تعطیل تامین محصولات لبنی و پروتئینی با توجه به عدم تولید محصولات تازه با محدودیت روبرو است و هرگونه کم و کاست در موجودی اقلام لبنی و پروتئینی در روزهای تعطیل صرفا به دلیل رعایت اصول کیفیتی و کوتاه بودن مدت زمان انقضا این محصولات است.

مدیر عامل شرکت شهروند  افزود: در راستای تنظیم قیمت بازار، ایجاد آرامش روانی شهروندان و کمک به کنترل قیمت‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی کرده‌ایم تا تامین گوشت گوساله و گوسفندی صرفا با قیمت تنظیم بازار انجام شود و شهروندان در تامین مایحتاج خود هیچ کمبودی را حس نکنند از همین رو انواع گوشت گوسفندی و گوساله تازه و منجمد تنظیم بازار به صورت مرتب در فروشگاه‌های شهروند در حال عرضه و توزیع است.

سریع القلم با بیان اینکه در شرایط فعلی تامین کالا به دلیل افزایش تقاضای بیشتر مشتریان برای خرید کالاهای اساسی و آستانه ظرفیت تولید محصولات، با سختی هایی روبرو است خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم با تدابیر اجرایی ویژه و رصد بازار این اقلام را متناسب با درخواست مشتریان در دسترس شهروندان قرار دهیم و در صدد هستیم بی هیچ خللی اقلام اساسی شهروندان را با کیفیت و قیمت مناسب تامین کنیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.