مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با این اوضاعی که درخصوص مسائل ارزی وجود دارد و باشگاه با آن دست به گریبان است، برای فصل آینده یک فرد خارجی هم نمی‌توانیم نگه داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: بابت "دربی" از هواداران عذر می‌خواهیم/ با وضعیت ارزی فعلی، فصل آینده "خارجی" نخواهیم داشت/ اعلام وضعیت "ماهینی" تا سه روز دیگر

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات ارزی در خصوص برانکو اظهار داشت: علی‌رغم اینکه سلطانی‌فر شخصا پیگیر بود که مسئله ارزی حل شود، متاسفانه تا الان هیچ نتیجه مثبتی نبوده است. انتظار داریم تنها تیمی که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، به آن توجه بیشتری شود.

وی که به صورت تلفنی با برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه افزود: با توجه به شرایط بازی سوپرجام، ندایی برای تغییر زمان دربی دادیم. وظیفه ما این نیست که استرس وارد ذهن هواداران شود، بنابراین باید سختی‌ها را به جان بخریم و خوبی‌ها را منتشر کنیم. ما اجازه نداریم هواداران را نگران کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره تعلق گرفتن ارز ثانویه عنوان کرد: تا این لحظه هیچ چیزی به ما تعلق نگرفته و البته بارها پیگیر شدیم.

گرشاسبی درخصوص اینکه گفته می‌شود گادوین منشا حاضر به دریافت پولش به صورت ریال نشده است، گفت: ما دیدیم که او مشکل دارد و خانواده‌اش چشم به راه هستند، گفتیم ریالی بپردازیم که البته منشا قبول نکرد.

وی درباره شرایط دربی روز گذشته گفت: بابت بازی دیروز از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. تیم ما به زور و زحمت یازده نفر می‌شود. ما برای دیدار با السد دو محروم داریم، ضمن اینکه برانکو هم محروم است. همچنین ماهینی دچار آسیب رباط صلیبی شده و بعد از سه روز میزان دقیق مصدومیت مشخص می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره رویارویی با تیم‌های عربستانی در فصل آینده که باید این بازی‌ها در زمین بی‌طرف باشد، خاطرنشان کرد: زورمان در این بخش کم است و باید ارتباطات قوی‌تری ایجاد شود و رایزنی صورت بگیرد. ضمن اینکه ما اجازه مستقیم برای برقراری مستقیم نداریم.

گرشاسبی اظهار داشت: خواهشم این است که مسائل را برای پرسپولیس تصریح کنند. با این اوضاع، یک خارجی هم نمی‌توانیم برای فصل آینده نگه داریم. همه برنامه‌ریزی و جدول مالی باشگاه بهم خورده است، البته از کسانی که در تنگناها دست‌مان را گرفته‌اند،  تشکر می‌کنم.

وی در پایان اعلام کرد که سرخپوشان ظهر روز یکشنبه برای برگزاری دیدار رفت با السد راهی قطر خواهند شد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.