حمید بنایی گفت: دولت برای انتخاب استاندار جدید خراسان رضوی هنوز مشورتی با این مجمع نداشته است اما تاکید و توصیه ما بر انتخاب یک فرد بومی است.

هنوز مشورتی با مجمع نمایندگان برای انتخاب استاندار جدید صورت نگرفته/ تاکید مجمع بر انتخاب یک استاندار توانمند و بومی است

حمید بنایی رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در گفتگو با قدس آنلاین گفت: از آنجا که استاندار خراسان رضوی شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می‌شوند دولت باید برای استانداری فرد جدیدی را انتخاب کند و طبق صحبتی که با وزیر کشور در این باره داشته‌ایم ایشان اعلام کرده‌اند که چون تعداد استانداران شامل این قانون زیاد هستند در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای استان‌ها هستیم و از طرفی برای استان خراسان رضوی نیز  فردی توانمند را انتخاب خواهیم کرد اما پیشنهاد و تمرکز مجمع این است که  فردی توانمند و بومی برای این مسئولیت انتخاب شود.
بنایی با بیان اینکه دولت نیز موافق و طرفدار اجرای این قانون بود، تصریح کرد: استان دارای پتانسیل و ظرفیت‌های مدیریتی بالایی است و امیدواریم با اجرای این قانون افراد جوان در مسئولیت های مختلف سکان مدیریت را برعهده بگیرند و این چرخش کنونی بین افراد خاص و محدود در چرخه مدیران  از بین برود.
رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی اظهار داشت: از طرفی گزینه های مطرح شده برای استانداری خراسان رضوی در فضای مجازی صرفا در حد شایعه و فضا سازی برای برخی افراد است.
وی افزود: استان خراسان رضوی به دلیل اینکه یک استان زائر پذیر می باشد و سالانه میلیون ها نفر از داخل و خارج به این استان سفر می کنند و از طرفی دارای ظرفیت های عظیم در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و گردشگری  می باشد نیاز است که فردی با کارنامه مدیریتی قوی مسئولیت استانداری آن را برعهده بگیرد.

بنایی ادامه داد: در موضوع انتخاب مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز تاکید ما برانتخاب فردی بومی بود اما چون وزیر ورزش مدیر جدید را انتخاب کرده بودند و تاکید داشتند که وی مدیر نمونه کشوری و دارای سابقه کاری خوبی می باشد از فرد انتخاب شده خواستیم در مجمع حضور پیدا کنند و به وی تاکید کردیم که باید حوزه ورزش و جوانان استان به صورت جداگانه مورد توجه قرار بگیرند و از هیچ کدام خصوصا حوزه جوانان، غفلت صورت نگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.