رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی از دعوت شمشیرباز این استان به اردوی تیم ملی خبر داد.

شمشیرباز خراسان‌رضوی به اردوی تیم ملی دعوت شد
به گزارش قدس آنلاین ، علی یعقوبیان اظهار داشت: یکی از ورزشکاران برتر شمشیربازی ساکن خراسان رضوی به نام مهرداد حناچیان به اردوی تیم ملی دعوت شده و جهت انتخاب در این اردو و راهیابی به رقابت‌های بعدی در حال رقابت با حریفان خود است.

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی گفت: این ورزشکار تاکنون در بخش نونهالان کشور قهرمان شده و در رده سنی نوجوانان نیز در کشور مدال برنز را کسب کرده و امید زیادی بر افتخارآفرینی وی وجود دارد، رقابت‌های مذکور نیز در تهران و در بخش انفرادی شکل می‌گیرد.

یعقوبیان خاطر نشان کرد: افراد مختلف در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در این اردو حضور یافتند، اردوی آمادگی تیم ملی از روز شنبه آغاز شده و تا امروز ادامه داشته، هنوز نتیجه این رقابت‌ها مشخص نشده است، تاکنون هشت نفر از سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور یافتند که چهار نفر از این تعداد به اردوی بعدی راه می‌یابند.

وی تصریح کرد: رقابت بعدی در 14 اسفندماه در خراسان رضوی برپا شده که امید است ورزشکاران این استان به عنوان یکی از برترین‌های کشور شناخته شوند، تاکنون این استان حائز مدال‌های متفاوتی بوده و از این پس نیز می‌تواند روند کنونی را ادامه دهد و ورزشکاران بیشتری در کشور رتبه‌های مختلفی کسب کنند.

یعقوبیان بیان کرد: هیئت شمشیربازی خراسان رضوی از ابتدای سال اقدامات مختلفی انجام داده که از آنها می‌توان به کسب قهرمانی در مسابقات کشوری شمشیربازی در رده سنی نونهالان اشاره کرد، همچنین ورزشکاران استان توانستند در مسابقات کشوری اردبیل مدال برنز را در بخش نوجوانان کسب کنند، این هیئت اردوی تیم ملی را نیز برگزار کرده و برنامه‌های مختلفی در پیش رو دارد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.