رئیس هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی گفت: هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی هم‌اکنون میزبان مسابقات کشوری کونگ‌فو در بخش نونهالان و نوجوانان است.

کونگ‌فوکاران سراسر کشور در خراسان‌رضوی به رقابت می‌پردازند

به گزارش قدس آنلاین ، قربان اعظمی اظهار داشت: هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی هم‌اکنون میزبان مسابقات بزرگ کشوری در بخش کونگ‌فو است، در حال حاضر این رقابت‌ها با حضور ورزشکاران مختلف در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان تشکیل شده است.

رئیس هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی در ارتباط با شرایط مسابقات مذکور، گفت: قوانین در سبک‌های مختلف با یکدیگر مغایرت دارد، به عنوان مثال در سایر سبک‌ها می‌توان مسابقات را در چهار رده سنی متفاوت برگزار کرد اما در این سبک ورزشکاران تنها در دو رده سنی می‌توانند حضور یابند.

اعظمی خاطر نشان کرد: مسابقات کشوری کونگ‌فو در بخش بانوان برگزار شده و طرقبه محل برگزاری این رقابت‌ها است، با توجه به تمرینات منظم و مرتب ورزشکاران و کارنامه درخشان استان در مسابقات گذشته، می‌توان با تلاش و پشتکار در این رقابت‌ها نیز رتبه نخست تا سوم را کسب کرد.

وی با اشاره به اجرای تمرینات فشرده توسط ورزشکاران، تصریح کرد: سهمیه در این رقابت‌ها دو برابر شده اما تأثیری در نتیجه بازی ندارد، به عبارتی امتیازها جداگانه حساب می‌شود و تیم‌ها به صورت مجزا رقابت می‌کنند، این مسابقات نزدیک به 200 نفر جمعیت داشته و به صورت غیر انتفاعی برگزار می‌شود.

اعظمی بیان کرد: هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی تاکنون اقداماتی نظیر برگزاری جام رمضان، اعزام ورزشکاران به رقابت‌های تیم ملی و نظایر آنها را انجام داده است، همچنین کلاس‌های آموزشی متعددی از جمله مربی‌گری درجه سه و داوری درجه دو از ابتدای سال تاکنون برگزار شده است.

رئیس هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی ادامه داد: این هیئت برای نخستین بار لیگ استان را برگزار کرد، علاوه بر آن قرار بر برپایی کلاس‌های داوری درجه سه و مربی‌گری درجه دو شده است، این هیئت تلاش خود را برای اخذ میزبانی مسابقات فرهنگی قرائت قرآن و رقابت‌های آزاد به کار برده است.

وی افزود: در چند مدت آتی نتیجه این امر مشخص می‌شود، در زاوه نیز مسابقات مربوط به دفاع هشت ساله مقدس در حال برگزاری است، شهرستان درگز نیز مانند زاوه قصد برپایی این رقابت‌ها را دارد، این هیئت در چند روز آتی مسابقات استانی را نیز تشکیل می‌دهد، هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی در تاریخ 11 مردادماه امسال به عنوان دومین هیئت برتر کشور شناخته شد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.