دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: مسابقات دوچرخه سواری ماده سرعت مردان در رشته کایرین و تیم اسپرینت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رنکینگ استان روز جمعه برگزار و برترینهای این رشته ها معرفی شدند.

برترینهای دوچرخه سواری سرعت خراسان رضوی مشخص شدند

مجید روحپرور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات دوچرخه سواری ماده سرعت در رشته کایرین و تیم اسپرینت با حضور 30 دوچرخه سوار در مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد.

وی گفت: در بخش کایرین بزرگسالان مهدی روزبهان و مسعود مهدوی از فروشگاه رودی مقامهای نخست و دوم و حسن حصاری از هیات نیشابور مقام سوم را بدست آوردند. در بخش جوانان این ماده نیز امیرحسین محمدی و عرفان دمیرچی از تیم شهرداری طرقبه به ترتیب نخست و دوم شدند و معین سعید از تیم خیام نیشابور به مقام سوم دست یافت.
وی افزود: در ماده کایرین بخش نوجونان هم عماد محمدی از شهرداری طرقبه، ابوالفضل امین الرعایا و سهیل عشقی از تیم خیام نیشابور نخست تا سوم شدند.
دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در تیم اسپرینت بزرگسالان هم به ترتیب تیمهای هیات نیشابور، فروشگاه رودی و کلاسیک ایران مقامهای نخست تا سوم را از آن خود کردند. در بخش جوانان این ماه نیز تیمهای شهرداری طرقبه، خیام نیشابور و تیم هیات نیشابور به ترتیب مقامهای نخست تا سوم را بدست آوردند.
250 دوچرخه سوار به صورت سازمان یافته در خراسان رضوی فعالیت دارند که 70 نفر آنان زن هستند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام /*

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.