جنبش جهاد اسلامی عموم ملت فلسطین را به مشارکت گسترده در تظاهرات بزرگ بازگشت در سالروز شعله ور شدن انتفاضه مبارک الاقصی دعوت کرد.

جهاد اسلامی خواستار بسیج عمومی در تظاهرات جمعه "انتفاضه الاقصی" شد

به گزارش بین الملل قدس آنلاین، این جنبش با صدور بیانیه ای تاکید کرد که جنگ شهرک نشینان غاصب صهیونیستی علیه مسجد الاقصی تحت حمایت مستقیم دولت صهیونیستی هر روز شدیدتر می شود که تعرضات روزمره صهیونیست ها به مسجد الاقصی در سایه سیاست های دولت آمریکا علیه مسئله فلسطین و در حمایت از دشمن صهیونیستی بسیار خطرناک است.

جهاد اسلامی افزود که لازمه مقابله با توطئه آمریکا علیه مسئله فلسطین موسوم به معامله قرن، وحدت فلسطینیان و پایبندی به راهکار مقاومت و انتفاضه است که 18 سال پیش در چنین شرایطی شعله ور شد و معادلات توطئه گران علیه مسئله فلسطین را به کلی بر هم زد.

در این بیانیه آمده است که تکلیف نهایی این نبرد را ملتی تعیین می کند که به حقوق، اصول ملی و مقدسات خود پایبنداست و تحت هیچ شرایطی از آن کوتاه نمی آید.

جهاد اسلامی تصریح کرد که ملت فلسطین هرگز به راه حل های سیاسی و تلاش ها برای احیای روند سازش دل نمی بندد، بلکه امید و خواسته اصلی آن تحقق وحدت و گسترش دامنه انتفاضه است و این را تنها راه حمایت از سرزمین و حقوق خود می داند.

این جنبش ملت فلسطین را به اعلان بسیج عمومی در تظاهرات جمعه "انتفاضه الاقصی" و حضور گسترده فلسطینیان در نماز جمعه این هفته مسجد مبارک الاقصی فراخواند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.