گیلان- مشاور امور بانوان شهرداری رشت با اشاره به اهداف جدید دشمن در حوزه زنان اسلام افزود: دشمن برای متزلزل کردن بنیان خانواده، به بدحجاب کردن زنان اقدام کرده است.

بدحجاب‌کردن زنان، نقشه جدید دشمن برای متزلزل‌کردن بنیان خانواده‌ها است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه شهرداری رشت، کبری مرادی در نشست با جمعی از بانوان فعال پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) شهرداری رشت اظهار کرد: نقش تاثیر گذار بانوان شهرداری در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره دلاوران این عرصه دانست و گفت: بانوان با شعارهای معنوی و حماسه هایی که برگرفته از مکتب عاشورایی بود بستگان خود را راهی جبهه ها کردند.

مشاور شهردار رشت در امور بانوان با اشاره تضاد اسلام و شیطان خاطر نشان‌کرد: دشمنان قسم خورده، با اسلامیت ایرانیان مشکل دارند و به لطف حق، یکی از دستاوردهای انقلاب، تثبیت سیاست های پلید دشمن بود.

مرادی گفت: تمام دستاوردها در ایام دفاع مقدس، برگرفته از مکتب عاشورایی بود و ثابت شد که هرجا به معنویت‌تمسک جسته ایم موفق بوده ایم زیرا همواره با رویکرد مکتب زینبیه در عرصه های دفاعی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی عمل کرده ایم و هرجا که این رویکرد کمرنگ شد دچار چالش شده ایم.

وی با بیان اینکه امروز به برکت اقتدار انقلاب و اعتماد به نفس به موفقیت های صنایع دفاعی دست یافته ایم تصریح کرد: در بحث جنگ اقتصادی با رویکرد معنوی، ایثارگری و شجاعت از عرصه های دشوار کنونی نیز گذر خواهیم کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) شهرداری رشت همچنین با اشاره به حضور ۳۶ اسیر از کشورهای مختلف در ایران گفت: این مسئله نشان می دهد که نه تنها با عراق در جنگ نبودیم بلکه با کشورهای دست نشانده آمریکا نیز در مقابله بودیم.

مرادی، اعتماد به نفس، رشد باورهای دینی، تولد و تفکر بسیجی، شهادت طلبی، پیروی از ولایت امر، دشمن ستیزی، ساده زیستی، رشد فضایل اخلاقی و معنوی و حضور داوطلبانه مردم در جبهه هارا از دستاوردهای داخلی دوران جنگ برشمرد و اضافه کرد: تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران، تضمین استقلال کشور، تولد استراتژی نوین دفاعی، ایجاد الگوهای مبارزه با قدرت های بزرگ، رشد روابط سیاسی و دیپلماسی با کشورهاو اثبات مظلومیت ایران در جهان، تنهابخشی از دستاوردهای بین المللی ۸ سال دفاع مقدس است.
وی همچنین اثبات کارآمدی دین اسلام، اعتماد به نقش ایران در تامین امنیت منطقه، شکست استراتژی های دوجانبه آمریکا، مطرح شدن بیشتر اتقلاب اسلامی در سطح جهانی، بیداری جهان اسلام و شکست طرح های توسعه طلبانه دشمنان انقلاب اسلامی از دیگر دستاوردهای بین المللی ۸ سال دفاع مقدس برشمرد.

مشاور شهرداررشت در امور بانوان گفت: کمک های غیبی یکی از عوامل تاثیر گذار موفقیت در جبهه های جنگ بود.

مرادی همچنین با اشاره به اهداف جدید دشمن در حوزه زنان اسلام افزود: دشمن برای متزلزل کردن بنیان خانواده، به بدحجاب کردن زنان اقدام کرده است اما زنان با حفظ حجاب و عفاف به ویژه در دستگاه های اجرایی می توانند این نقشه دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.