سرهنگ" احمد نگهبان" با حضور در میز خبر پلیس گفت: دشمنی که تلفات خود را از بین کودکان انتخاب می‌کند، اهداف شوم خود را به نمایش گذاشته است.

کاهش 50 درصدی معتادان متجاهر در حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، وی در ادامه به اهمیت ارائه خدمات مطلوب در نیروی انتظامی استان خراسان رضوی به دلیل وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: به جهت سفر سالیانه 29 میلیون زائر از طریق خطوط ریلی، هوایی و جاده‌ای، خادمان نظم و امنیت خود را موظف می‌دانند نسبت به تامین امنیت مبدا تا مقصد زائران امام رضا(ع) مجاهدت و تلاش کنند.

سرهنگ نگهبان با اشاره به اینکه تعامل و همکاری مردم با پلیس در تولید امنیت پایدار نقش بسیار مهمی دارد، اظهارداشت: همکاری مردم که در قالب ارتباط با سامانه 197 و مرکز فوریت های پلیسی 110 می تواند انجام شود، به پلیس کمک می کند که با انگیزه و تمرکز بیشتری انجام وظیفه کند.
وی پلیس را خادمی در کنار ملت معرفی کرد و گفت: 15 هزار نفر از کارکنان پلیس های تخصصی برای تامین نظم و امنیت مراسم دهه آخر صفر در نظر گرفته شده است و مردم امسال حضور پررنگ تر پلیس را در بین خود خواهد دید.
سرهنگ نگهبان در ادامه سخنان خود بیان داشت: در راستای افزایش و ارتقاء امنیت در جامعه، نیروی انتظامی مستقر در سطح شهر افزایش پیدا کرده است و این به منزله وجود مشکل در سطح شهر نیست، بلکه به دلیل ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.
وی از افتتاح دو پاسگاه انتظامی و تجهیز بیش از پیش دیگر مراکز انتظامی در حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت: وجود معتادان متجاهر و کارتون خواب‌ها در حاشیه شهر کاهش 50 درصدی داشته که این به سبب تلاش شبانه روزی پلیس با اجرای طرح‌های امنیت محله محور در مناطق مختلف شهری است.
معاون عملیات انتظامی استان خراسان رضوی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم یقین داشته باشند که ماموریت های پلیسی، بدون همکاری و تعامل مناسب شهروندان به نتیجه نخواهد رسید، لذا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند و نظرات و انتقادات خود را از طریق سامانه تلفنی 197 با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.