مدیر کل سازمان حج و زیارت استان خراسان رضوی از آمادگی ۲۷۵ دفتر زیارتی در استان برای ثبت نام از زائران اربعین خبر داد.

نام نویسی زائران کربلا در ۲۷۵دفتر زیارتی در خراسان رضوی

 جواد شاد در گفتگو با قدس آنلاین گفت:  با توجه به اینکه ثبت‌نام زائران پیاده روی اربعین حسینی در استان آغاز شده است، زائران می توانند برای اطلاع از اسامی دفاتر رسمی به سایت سازمان حج و زیارت استان خراسان رضوی مراجعه و اسامی دفاتر مجاز را مشاهده نمایند زیرا برخی افراد با کلاهبرداری و اغفال مردم و ثبت نام در دفاتر غیر مجاز سعی در سودجویی از مردم را دارند.
وی با تاکید بر اینکه مردم حتما برای ثبت نام به دفاتر مجاز مراجعه کنند، افزود: مردم مبلغ پرداختی بابت ثبت نام را به صورت ریالی پرداخت خواهند کرد  و پولی به صورت دلار از آنان دریافت نمی شود بنابراین باید مراقب باشند در دام افراد سودجو گرفتار نشوند، از طرفی دفاتر خدمات زیارتی برای پرداخت هزینه ثبت نام هیچ وجهی به صورت نقدی دریافت نمی کنند.
شاد با اشاره به  اینکه هزینه سفر اربعین امسال ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان می باشد تصریح کرد: این مبلغ برای صدور روادید، هزینه‌های بیمه و بهداشت و خدمات درمانی در نظر گرفته شده است.
رئیس حج و زیارت استان خراسان رضوی  با بیان اینکه ثبت نام تا ۴۸ ساعت قبل از اربعین حسینی ادامه دارد، توصیه کرد: علاقه‌مندان ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند.
وی اظهار داشت: سال قبل از استان خراسان رضوی بالغ بر ۸۵ هزار نفر برای سفر پیاده اربعین حسینی در دفاتر این سازمان ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.