مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت:فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از آموزه‌های دینی و عاشورایی بوده و پیروزی ما بر دشمن بر همین اساس رقم خورد.

فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از آموزه‌های دینی و عاشورایی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار اکبر نجاتی  عصر یکشنبه در نشست علمی ارزش‌های دفاع مقدس که در تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار شد اظهارداشت: دوران ۸ سال دفاع مقدس تجربه خوبی را بر اساس آموزه‌های اسلام و دین شکل داد و ما توانستیم با تکیه بر همین تعالیم از کشور دفاع کرده و دشمن بعثی را شکست دهیم.

وی افزود: امروزه اگر  ارزش‌های دینی در جامعه جاری شود برکات زیادی به همراه دارد و می‎تواند در شرایط فعلی راهگشای بسیاری از مشکلات در  جامعه بوده و موانع را برطرف کند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در دوران ستمشاهی مردم همین دین و آیین را داشتند اما  کسی این احساس را نداشت که به عنوان تکلیف دینی به میدان جنگ برود اما پس از پیروزی انقلاب مردم با رهبری امام (ره) به میدان رفتند و دشمن را شکست دادند.

نجاتی در ادامه اظهارداشت:فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از آموزه‌های دینی و عاشورایی بوده و این فرهنگ باید به جامعه معرفی شود تا کشور بتواند از مشکلات و موانع عبور کند و پایدار و استوار به مسیر خود ادامه دهند.

وی گفت: باید ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس را برای مردم تبین کنیم و از آنان درس بگیریم و بدانیم عنایات و الطاف الهی و رهبری امام خمینی(ره) موجب شد مردم برای دفاع از کشور و حفظ آرمان‌های نظام اسلامی به میدان جنگ بروند.
منبع:مهر
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.