خراسان شمالی- شامگاه پنجشنبه (۵مهرماه) خبری مبنی بر مسمومیت و مرگ ۱۳ نفر بر اثر شرب مشروبات الکلی در استان توسط دانشگاه علوم پزشکی منتشر شد که اکنون شمار مسمومیت‌هاو فوتی‌ها رو به افزایش است.

شمار فوت شدگان شُرب خَمر به ۵ نفر رسید/کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی مرگبار منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: شمار فوت شدگان مصرف مشروبات الکلی در این استان به پنج نفر افزایش یافته و دو نفر نیز برای ادامه درمان به مشهد اعزام شده اند.

علیرضا مظاهری اظهار داشت: از روز های پایانی شهریورماه امسال تاکنون، ۵۹ نفر در شهرستان های بجنورد و شیروان به علت مصرف مشروبات الکلی مسموم شده اند.

وی گفت: پیش از این، کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی مرگبار در این استان شناسایی و منهدم شد.

مظاهری اظهار داشت: این کارگاه که نسبت به تولید دست ساز مشروبات الکلی مرگبار اقدام و در بازار توزیع می کرد، توسط نیروهای پلیس آگاهی استان شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: در این کارگاه ۶ نفر، عوامل اصلی تولید مشروبات الکلی بودند و ۲۵ نفر دیگر نیز عوامل توزیع بودند که شناشایی و دستگیر شدند.

مظاهری با اشاره به اینکه این مشروبات دست ساز به لحاظ مواد استفاده شده، مرگبار است گفت: مسمومیت با این محصول، بسیار خطرناک است از این رو به افرادی که نسبت به تهیه این مشروب اقدام کرده اند توصیه می شود به هیچ عنوان آن را مصرف نکنند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: به افرادی که ازاین مشروبات استفاده کرده اند توصیه می شود در صورت مشاهده کوچکترین ناراحتی و علائم مسمومیت، هر چه زودتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.