گیلان- محسن حسینی گفت: آب استان از کیفیت مناسب برخوردار است.

کیفیت آب گیلان مناسب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آبفای گیلان، محسن حسینی مدیرعامل آبفای گیلان در جلسه آبفای گیلان در حوزه آبرسانی به تشریح خدمات این شرکت پرداخت و گفت: ارتقاء خدمات آبرسانی، جمعیت برخوردار از آب شرب بهداشتی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه تصفیه خانه بزرگ آب گیلان آب شرب ۶۵درصد جمعیت شهری و ۱۰ شهر استان را تأمین می‌کند، افزود: آب شرب از این تصفیه خانه به مخازن سراوان برای آبرسانی به شهرهای رشت، انزلی و خمام و مخزن جانکاه برای آبرسانی به شهرهای شرقی استان پمپاژ می‌شود.

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر اهمیت نظارت در سلامت و بهداشت آب شرب تصریح کرد: کل شبکه توزیع آب بطور مداوم پایش می‌شود و کلرسنجی، شستشوی شبکه توزیع آب و نمونه‌برداری‌های میکروبی و شیمیایی برای ارتقاء سلامت و بهداشت آب انجام می‌شود.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: آب از کیفیت مناسب برخوردار است و تیم جوان و کارآزموده این شرکت با نگهداری شبکه توزیع آب به روش علمی، سلامت و بهداشت و کنترل کیفیت آب را تأمین می‌کنند.

وی تصریح کرد: سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای گیلان در راستای دولت الکترونیک با حضور مقام عالی وزارت نیرو افتتاح و به بهره برداری رسید و هدف از راه اندازی این سامانه ارائه خدمات مطلوب در کوتاهترین زمان ممکن، کاهش تردد و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.