البرز- استاندار البرز با بیان اینکه طراحی و راه اندازی سامانه هوشمند و جامع انبارها نویدبخش نظارت دقیق همراه با حفظ احترام به تولیدکنندگان است گفت: اصناف وبخش خصوصی برای ایجاد آرامش در بازار همراهی لازم را داشته باشند.

 اصناف به ایجاد آرامش در بازار کمک کنند/گام مشترک بخش خصوصی و دولتی در جهت حفظ منافع ملی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی استاندار البرز صبح امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به راه اندازی سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا افزود: باید اطلاع رسانی دقیقی از این سامانه صورت گیرد.

وی افزود: تمامی دستگاه های استان و بخش خصوصی موظف به همکاری در جهت پیشبرد اهداف این سامانه هستند.

این مسئول افزود: بر این باور هستیم که می توان از این طریق بر امور انبارها نظارت داشت و پیش از اطمینان از وقوع جرم نباید با اطلاع رسانی عجولانه موجبات تشویش اذهان عمومی و بی اعتمادی را فراهم کرد.

استاندار البرز با بیان اینکه در شرایط خاص کنونی باید اصناف و بخش خصوصی با نگاه ویژه ای درصدد همراهی بر ایجاد آرامش در بازار کمک کنند، اضافه کرد: در این برهه حساس بخش خصوصی و دولتی با وحدت و انسجام باید در جهت حفظ منافع ملی گام بردارند.

وی گفت: حساسیت هایی که به واسطه فعالیت های معاندان و تبلیغات منفی، بار روانی ایجاد می کند، نباید در تامین و عرضه ارزاق و کالاهای اساسی مردم تاثیرگذار باشد.

نجفی افزود: اکنون که موج های منفی با اهداف مشخص به سمت نظام جمهوری اسلامی روانه می شود، رسانه های داخلی و بویژه صدا و سیما مسئولیت سنگینی بر دوش دارند و باید با یک رویکرد مثبت، توطئه ها را خنثی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید در نظر داشته باشند که تاریخ انقضا و کیفیت بسیاری از تولیدات غذایی، آرایشی، بهداشتی و... محدود است و احتکار و انبار کردن این محصولات، اقدامی نادرست محسوب می‌شود بنابراین باید دانشگاه علوم پزشکی و سازمان استاندارد حضور فعال تری داشته باشند.

استاندار البرز با اشاره به حکم رییس جمهوری مبنی بر انتصاب رییس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، گفت: بر این اساس و طبق مصوبه شورای عالی تمامی مسئولان و اعضای قوای سه گانه، ائمه جمعه، کارکنان نهادهای رسمی کشوری و لشگری و کلیه رسانه های کشور موظف به هماهنگی، همکاری و اجرای تصمیمات ابلاغی ستاد هستند.

وی افزود: اکنون با توجه به شرایط خاص کشور، برخی اعمال و اعلام نظرات سلیقه شخصی سبب ساز ایجاد فضای ناامنی و تشویش می شود از این رو طی تبعیت از سیاست ها و برنامه های ستاد تبلیغات اقتصادی کشور بسیاری از توطئه ها را خنثی می کند.

این مسئول در پایان عنوان کرد: ایجاد فضایی امن و آرام اکنون برای مردم بیش از هر چیزی حائز اهمیت است، بنابراین باید در این راستا با اطلاع رسانی صحیح به تنویر افکار عمومی پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.