معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه پشت پرده فراخوان اعتصاب کامیون داران و مزاحمت‌های جاده‌ای «رسانه‌های ضدانقلاب» هستند، گفت: مردمی که در دوران دفاع مقدس زیر توپ و خمپاره دشمن دست از فعالیت نکشیدند، از این حرکات ایذایی واهمه‌ای ندارند.

دستگیری 3 نفر از مزاحمان جاده‌ای در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرحیم نوروزیان  با اشاره به فراخوان رسانه‌های معاند و ضدانقلاب برای اعتصاب کامیون‌داران گفت: کامیون‌داران مشکلاتی دارند و مسؤولان هم در حال پیگیری و حل این مشکلات هستند، اما این قشر زحمتکش باید بدانند کانال‌هایی که این فراخوان‌ها را منتشر کردند، وابسته به منافقین و ضدانقلاب بودند.

وی تصریح کرد: آن‌ها عده‌ای را در همین تلگرام و شبکه‌های مختلف تحریک کردند که با سنگ‌پرانی و ایجاد مانع در جاده‌ها برای کامیون‌داران مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت کنند.

نوروزیان با اشاره به اینکه پشت پرده این اتفاقات دشمن قرار دارد؛ بیان کرد: مردمی که در دوران دفاع مقدس زیر توپ و خمپاره دشمن دست از فعالیت نکشیدند، از این حرکات ایذایی واهمه‌ای ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به همه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی این موضوع اطلاع داده شده و نیروهای امنیتی ما رصد کردند و برخی کسانی که این تحرکات را داشتند شناسایی و دستگیر کردند و هر جا اتفاقی بیفتد قطعاً برخورد قانونی و قاطع خواهیم داشت.

وی به مشکلات صنفی کامیون داران اشاره و عنوان کرد: ستاد تنظیم بازار و مسؤولان اقتصادی استان مرتباً جلساتی برای رسیدگی به مشکلات کامیون‌داران دارند و پیش‌ از این نیز موضوعاتی همچون بیمه این عزیزان پیگیری شده و مواردی نیز از سوی مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

نوروزیان با اشاره به اینکه این اقدامات و مزاحمت‌های جاده‌ای از سوی عده‌ای اجیرشده توسط دشمن بعد از عدم اجابت کامیون داران و برای ایجاد واهمه و رعب و وحشت میان آن‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: در استان خراسان رضوی سه نفر از این مزاحمان جاده‌ای شناسایی و دستگیر شدند که با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

منبع:فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.