رسانه نزدیک به گروه‌های تروریستی از اصابت دقیق موشکهای بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر سرکردگان تروریستها در سوریه خبر داد.

اذعان رسانه تروریست‌ها به اصابت دقیق موشک‌های بالستیک ایران

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، رسانه نزدیک به گروه‌های تروریستی حمله موشکی روز دوشنبه ایران به مقر تروریستها را تأیید کرد.

سازمان موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر»، بازوی رسانه‌ای گروه‌های تروریستی در سوریه به نقل  از منابع محلی خود گزارش داد که ایران بامداد روز دوشنبه مقر فرماندهی تروریستهای تکفیری در شهر «هجین» در سواحل شرقی فرات را با چند فروند موشک بالستیک هدف قرار داد.

«شان رایان»، سخنگوی ائتلاف آمریکایی موسوم به «ائتلاف جهانی علیه داعش» در سوریه نیز با انتشار بیانیه‌ای از حمله موشکی ایران به مرکز فرماندهی تروریستها در سوریه خبر داد و اعلام کرد در این حمله هیچ کدام از نیروهای ائتلاف صدمه ندیده ‌اند.

با توجه به این که پایگاه نیروهای ائتلاف آمریکایی در نزدیکی مرکز فرماندهی تروریستها قرار دارد و نیروهای ائتلاف صدمه‌ای ندیده‌اند، بنابراین موشکهای بالستیک ایران با دقت بالا به هدف موردنظر اصابت کرده‌اند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد دوشنبه از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز، در شرق فرات در کشور سوریه با چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین خبر داد.

بنابه بیانیه سپاه پاسداران بر اساس اطلاعات اولیه دریافتی شمار زیادی از تروریست‌های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در این حمله موشکی به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

در حمله تروریستی روز شنبه (۳۱ شهریور) به رژه نظامی در اهواز  ده‌ها غیرنظامی و نظامی ایرانی شهید و زخمی شدند و بلافاصله مقامات ارشد نظامی و سیاسی ایران اعلام کردند که به‌ سرعت انتقام خون شهروندان ایرانی را از عوامل تروریستی خواهند گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.