مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی از ثبت نام ۶ هزار و ۶۸۶زائر متقاضی حضور در راهپیمایی اربعین این استان در سامانه سماح خبرداد.

ثبت نام ۶۶۸۶ زائر خراسان رضوی در سامانه سماح برای حضور در اربعین

به گزارش قدس آنلاین ، مهدی فروزان بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ثبت نام از متقاضیان حضور در پیاده روی اربعین در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ادامه دارد و متقاضیان این سفر معنوی می توانند به ثبت اطلاعات خود در این سامانه اقدام کنند. 

وی افزود: طبق آمار موجود از زمان شروع ثبت نام در سامانه سماح تا ۹ مهر ۶ هزار و ۶۸۶ نقر برای اعزام به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی و شرکت در پیاده روی این ایام ثبت نام کرده اند. 

سخنگوی ستاد اربعین حسینی خراسان رضوی گفت:این افراد در قالب سه هزار و ۵۷۲ گروه موفق به ثبت نام در سامانه برای تشرف پیاده به زیارت حضرت اباعبدلله الحسین (ع) شده اند.

فروزان تاکید کرد:از متقاضیان شرکت در این همایش بزرگ دینی انتظار می رود  از مراجعه به کنسولگری عراق خود داری و برای ثبت نام به ۲۷۳ دفتر کارگزاری در سطح مشهد و استان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد:مجموع هزینه های خروجی زائران پیاده ۴۱ دلار  است و بر مبنای تصمیمات اتخاذ شده نرخ ارز مورد محاسبه، هشت هزار تومان می باشد که بر این اساس، مبلغ قابل پرداخت برای هر نفر۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان است. هزینه دریافتی برای ارائه خدمات ویزا، بیمه و خدمات هلال احمر از متقاضیان اخذ می شود.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.