خراسان شمالی- چند روزاخیر افرادی با سنگ پرانی به کامیون ها در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی، مانع تردد کامیون ها و خصوصا حاملان مواد سوختنی به استان می شدند که تعدادی توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

۱۱ عامل اصلی سنگ پرانی به کامیون ها در خراسان شمالی دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۱ نفر از عاملان اصلی سنگ پرانی به کامیون ها در طول چند روز گذشته در استان خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و تسلیت ایام محرم، گفت: طی چند روز گذشته متاسفانه افرادی با حضور در محورهای مواصلاتی مانع تردد کامیون ها و خصوصا حاملان مواد سوختی به استان می شدند که بلافاصله مراتب برای دستگیری این افراد معلوم الحال با سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران این فرماندهی در شهرستان های شیروان ،بجنورد گرمه جاجرم و مانه و سملقان با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی این افراد شدند، افزود: در چند عملیات مختلف ماموران موفق شدند ۱۱ نفر از عاملان اصلی سنگ پرانی به کامیون ها را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر های انتظامی انتقال نمایند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حوادث هیچگونه خسارت جانی نداشتیم خاطر نشان کرد: این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی حدود ۵ هزار کامیون وجود دارد که بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ کامیون به صورت روزانه فعال هستند، یاد آور شد: همکاران من در سطح حوزه استحفاظی و در محور های مواصلاتی به صورت روزانه و مستمر فعال هستند که خوشبختانه با توجه به اینکه سوخت رسانی به استان از طریق استان های همجوار انجام می شود هیچ گونه مشکل خاصی در خصوص سوخت رسانی در سطح استان نداریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.