۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 622573

دو معلم یک مدرسه در مشهد مورد ضرب و شتم‌ قرار گرفته و راهی بیمارستان شدند. ساعت 12 روز گذشته دو نفر از اولیای دانش آموزان وارد یکی از مدارس ابتدایی شده و به دلایل نامعلوم با چاقو به 2 تن از معلمان مدرسه حمله کردند.

ضرب و شتم 2 معلم توسط والدین دانش آموزان

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی درباره ضرب و شتم معلمان دبستان پسرانه قلی زاده در ناحیه 2 مشهد به خبرنگار ما، گفت: متأسفانه دیروز اولیای دانش آموزان با ورود به مدرسه قلی زاده دو معلم را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مهدی مجیدی فرد افزود: با دستور مدیرکل آموزش و پرورش یک تیم علل بروز این حادثه را بررسی می کنند.

وی با اشاره به اینکه هر عملی که فضای تحصیل دانش آموزان را ملتهب کند از طرف آموزش و پرورش محکوم است، اظهار داشت: فضای مدرسه حریمی دارد که نباید این حریم دچار خدشه شود.

وی با بیان اینکه در صورتی که اثبات شود از سوی معلم تخلفی صورت گرفته است، تصریح کرد: آموزش و پرورش برای این گونه تخلفات نیز ساز و کار خودش را دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تأکید کرد: قانون بهترین مرجع برای پیگیری و حل مشکلات است. وی ادامه داد: نباید هتک حرمت به فضای آموزشی و مقام معلم صورت گیرد.

وی با اشاره به این اقدام ناشایست اولیای دانش آموزان، گفت: از طریق مراجع قانونی پیگیر برخورد با خاطیان هستیم.

مجیدی فرد در خصوص وضعیت جسمانی دو معلم آسیب دیده، گفت: معلمان در سلامت هستند و روز گذشته  از بیمارستان مرخص شدند.

گفته می شود، تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان علت حضور اولیا در مدرسه بوده است. گفتنی است، هدف حمله کنندگان یکی از معلمان بوده و معلم دوم که برای جلوگیری از ادامه درگیری وارد صحنه شده نیز از ناحیه صورت با چاقو زخمی شده است.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.