خوزستان_ در پایانه های چذابه و شلمچه و مسیرهای منتهی به پایانه ها بالغ بر ۱۰۰۰موکب به زایرین اربعین حسینی خدمت ارائه خواهند داد.

خدمت رسانی  ۱۰۰۰موکب به زایرین اربعین حسینی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، حجه الاسلام سیدمحمود موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان و مسئول کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین با حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

مسئول کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان خوزستان گزارش مبسوطی در خصوص  اقدامات مربوط به اربعین امسال در پایانه های چذابه و شلمچه ارائه دادند.

موسوی در ادامه افزود کار واگذاری زمین به مواکب انجام شد و ساخت و ساز هم توسط موکب داران به خوبی در حال انجام است.

مسئول کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان وتغذیه گفت:در پایانه های چذابه و شلمچه و مسیرهای منتهی به پایانه ها بالغ بر ۱۰۰۰موکب به زایرین اربعین حسینی خدمت ارائه خواهند داد.

وی افزود طرح شناسنامه دار کردن مواکب و صدور پروانه موکب به انجام رسیده و هر موکب حداقل ۵ نفر به عنوان هیئت امناء و یک نفر روحانی به منظور فرهنگ سازی دینی، اخلاقی و حماسی بین مواکب در نظر گرفته شده است.

حجه الاسلام موسوی در ادامه ضمن تشکر از زحمات خالصانه سایر کمیته ها و دستگاه های دست اندر کار گفتند، عمده مواردی که نیاز به پیگیری و تسریع در اجراء از سوی سایر دستگاه ها می باشد ۱- تسریع در انتقال آب لوله کشی به محل مواکب  ۲- تسریع در حل مشکل فاضلاب و پس آب های مواکب ۳- تکمیل آسفالت محوطه مواکب را برشمردند.

 حجه الاسلام موسوی در پایان گزارشی از اهم اقدامات مربوط به بازسازی اعتاب مقدسه بویژه ساخت مضیف و مهمانسرای حرم حضرت زینب(س)   ارائه دادند.

در پایان این دیدار حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز ضمن تشکر از اقدامات انجام شده رهنمودهای لازم را جهت انجام بهتر امور ارائه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.