مدیرعامل به‌نشر از حضور متمرکز این انتشارات به نمایندگی آستان قدس رضوی برای نخستین بار در تمامی نمایشگاه های استانی کتاب در سال جاری خبر داد.

حضور متمرکز «به‌نشر» در نمایشگاه کتاب ناشران ایران

به گزارش قدس آنلاین، حسین سعیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: انتشارات آستان قدس رضوی همواره حضور پررنگ و فعالی در نمایشگاه های کتاب در سطح کشور داشته است و در این راستا امسال برای نخستین بار و به صورت متمرکز سعی بر آن شد تا به‌نشر در تمامی استان های برگزارکننده نمایشگاه کتاب شرکت نماید.

وی با بیان اینکه حضور فعال انتشارات در راستای معرفی تولیدات و محصولات فرهنگی نقش موثری ایفا می کند، افزود: بر همین اساس «به‌نشر» با حضور در نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران، تازه‌های نشر، سایر کتاب‌ها و محصولات فرهنگی خود در حوزه‌های بزرگسالان و عمومی، دین و مذهب، کودک و نوجوان و دانشگاهی را برای عموم بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارد.

مدیرعامل انتشارات آستان‌قدس رضوی از عرضه تمامی آثار مورد استقبال مخاطبان که توسط به‌نشر و سایر موسسات آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است در نمایشگاه های استانی کتاب خبر داد و بیان کرد: جدیدترین آثار و تولیدات به‌نشر در نمایشگاه های کتاب ناشران ایران برای بازدیدکنندگان به عرضه و فروش گذاشته می شود.

سعیدی از برگزاری نمایشگاه کتاب ناشران ایران در استان های آذربایجان غربی و اردبیل در ماه گذشته خبر داد و اشاره کرد: نمایشگاه های استانی کتاب هم اکنون در استان زنجان در حال برگزاری است.

وی افزود: همچنین نمایشگاه کتاب ناشران در مهر و آبان امسال میهمان استان های گلستان، کردستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، کرمان، کرمانشاه، لرستان و گیلان خواهد بود و در سایر استان ها نیز به مرور و در طول سال برپا می شود.

سعیدی با تاکید بر عرضه کتب به‌نشر با ارائه تخفیفات نمایشگاهی در استان های برگزار کننده نمایشگاه کتاب، تصریح کرد: در غرفه محصولات به‌نشر جدیدترین آثار و تولیدات سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی از جمله بنیاد فرهنگی رضوی، موسسه آفرینش‌های هنری آستان‌قدس رضوی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مؤسسه جوانان و سایر تولیدات بخش‌های فرهنگی آستان قدس رضوی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

مدیرعامل به‌نشر در ارتباط با بیستمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد به عنوان مهم ترین رویداد فرهنگی شهر نیز اظهار کرد: انتشارات آستان قدس رضوی بر آن است در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در نمایشگاه کتاب ناشران ایران که در بازه زمانی اول تا هفتم آبان ماه در مشهد برگزار می شود با عرضه پرفروش ترین و جدیدترین کتب چاپ شده، حضور چشم گیری ایفا کند.

وی در پایان با توجه به استقبال از مسابقه ملی کتابخوانی «دعبل و زلفا» گفت: کتاب «دعبل و زلفا» که توسط انتشارات آستان قدس رضوی در مدت یک سال به چاپ بیست و نهم رسیده است، با تخفیف ۵۰ درصدی برای بازدیدکنندگان عرضه می شود.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.