یکی از کارکنان حراست شورای شهر تهران جزئیات بیشتری را در خصوص اقدام به خودسوزی مرد میانسال در مقابل ساختمان شورای شهر تهران ارائه کرد.

دلیل اقدام به خودسوزی امروز مقابل شورای شهر

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، در پی قصد و اقدام به خودسوزی یک مرد میانسال که صبح امروز در مقابل ساختمان شورا، که این کار با نیروهای حراست شورای شهر تهران و پلیس جلوگیری شد در همین رابطه مجید کرامتی از کارکنان حراست شورای شهر تهران و حفاظت فیزیکی شورا در این خصوص گفت:  به محض اینکه مطلع شدیم فرد میانسالی در مقابل ساختمان شورا قصد خودسوزی دارد توانستیم از اقدام وی ممانعت به عمل آوریم.

کرامتی گفت: یک فرد میانسال و حدود 40 سال با لباس کاملا سفید (کفن پوش) بر روی خود بنزین ریخته بود و قصد داشت با فندکی که در دست داشت خود را آتش بزند که با ورود به موقع نیروهای حراست شورای شهر تهران و همچنین یگان حفاظت شورا و شهرداری از این کار جلوگیری شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما دلیل این خودسوزی را مطلع هستید یا خیر گفت: بر اساس اظهاراتی که این مرد در یگان حفاظت شهرداری تهران مطرح کرد ظاهرا پیش‌قراردادی برای بهره‌برداری از پارکینگ بام‌لند در حاشیه دریاچه خلیج فارس داشته است که نتیجه نرسیده است و در ادامه امروز صبح اقدام به خودسوزی کرد که این کار با ورود به موقع نیروی حراست شورای شهر تهران و پلیس خاتمه یافت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.