همدان- فرمانده انتظامی استان همدان از بهره‌برداری واحد ساخت پلاک خودرو در استان همدان همزمان با هفته نیروی انتظامی امسال خبر داد.

تحویل پلاک فوری در همدان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،سردار  بخشعلی کامرانی صالح  فرمانده انتظامی استان همدان  در نشست خبری اظهارکرد: قبلا ثبت و تقاضای پلاک جدید یا تعویضی پلاک ها باید در تهران ساخته می قشد اما با بهره برداری این واحد ساخت پلاک سرعت تحویل پلاک خودرو در همدان افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: همچنین در ۶ ماهه امسال ۲ هزار فقره پلاک‌گذاری در استان اجرا و ۲۱ هزار گواهینامه و ۱۸ هزار گذرنامه صادر شده است که همزمان با هفته نیروی انتظامی برای افزایش رفاه شهروندان همدانی ساعت کار واحدهای شماره‌گذاری و صدور گذرنامه و سایر پلیس‌های تخصصی که خدمات عمومی به مردم  ارایه می‌دهند  تا ساعت ۱۸ افزایش می‌یابد.

وی اظهار داشت: در این مدت پلیس ۱۹ باند سارقان را متلاشی و یک هزار سارق را دستگیر کرده است که این تعداد ۱۵۰ نفر آنان سابقه دارند که به سرقت از منازل، داخل خودرو، اماکن و واحدهای تجاری اعتراف کرده‌اند. برای افزایش آموزش همگانی مردم در استان همدان ۱۵۵ هزار نفر آموزش همگانی نیروی انتظامی استان همدان در قالب ۱۵۰۰ جلسه آموزشی برگزار کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با یادآوری اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی پلیس مقتدر امین مردم است گفت: این هفته از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه با برنامه‌های  همایش پیاده روی عاشوراییان از میدان ورزش به سمت استخر عباس‌آباد آغاز می شود  و با تجدید بیعت فرماندهان و نیروی‌های انتظامی استان با حضور در گزار شهدا و دفتر  نماینده ولی فقیه  در استان و ارایه خدمات مضاعف نیرو ادامه می‌یابد.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: ۱۱۴ باند کالای قاچاق با ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان را در ۶ماه امسال پلیس استان کشف کرده است. بیش از ۲ هزار ۵۰۰ نفر در این باره دستگیر  و ۲۱۰۰ پرونده برای آنان تشکیل شده است. پلیس فتای استان همدان هم ۳۵۱ پرونده را برای جرم‌هایی برداشت مالی غیرمجاز، مزاحمت و کلاهبرداری و غیره تشکیل داده است و ۱۴۷ نفر را دستگیر کرده است.

وی با اشاره بر این که پلیس استان نظارت و اشراف اطلاعاتی گسترده بر هم مسایل انتظامی دارد، بیان کرد:  در شش ماه اول امسال پلیس استان موفق به کشف و متلاشی ۱۹ باند سرقت و دستگیری  یک هزار سارق شده است که از این تعداد سارق دستگیر شده ۱۵۰ نفر از آنان سابقه دار هستند. همچنین امسال ۴ تن مواد مخدر را  کشف و ۳۵ باند را متلاشی کردیم که در این عملیات‌ها ۱۰۸ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت هم توقیف شده است و  ۲ هزار خرده فروش و ۳ هزار معتاد را دستگیر کردیم.

 فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با تشریح توطئه تفرقه اندازی انگلیسی ها با همراهی آمریکایی برای بر هم زدن وحدت شیعه و سنی در ایران و عراق گفت: مردم باید هوشیار باشند و گول این شایعه‌سازی ها را نخورند. همچنین پلیس ۱۹۷ در سال جاری تاکنون یک هزار دیدار چهره به چهره با مردم برای حل مشکلات آنان داشته است و مردم بیش از ۱۶ هزار تماس تلفنی با این پلیس داشته اند. پلیس ۱۱۰ هم ۴۹۳ هزار تماس داشته که بیش از ۵۰ درصد آن مشاوره  و اطلاع‌رسانی بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.