یک کارشناس بازار سرمایه گفت: مردم در ورود به هر بازاری هیجانی عمل نکنند و به بازار فرصت بدهند تا وضعیت آرام خود را پیدا کند.

مردم برای ورود به بازار بورس هیجانی تصمیم نگیرند/بازار بورس و ارز  با هم موازی هستند

محمد هادی نور پوری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: بازار بورس همزمان با بازار ارز افزایش پیدا کرد و با کاهش قیمت ارز طی چند روز گذشته بازار بورس نیز امروز با افت شدید مواجه شد و قیمت ها بسیار زیاد ریزش کرد.

وی تصریح کرد: صف طولانی مردم برای دریافت کد در بورس  به دلیل تصمیم های هیجانی می باشد اما به دلیل کاهش قیمت ها در بورس این هیجان دریافت کد طی روزهای اینده فروکش خواهد کرد.

این تحلیلگر بازار بورس افزود: بسیاری از پول های مردم که به صورت سپرده بانکی بود پس از آزاد شدن و به دلیل اینکه بازار ارز رشد لازم را کرده بود به سمت بورس هدایت شدند و این باعث رشد های خیره کننده در بازار بورس گردید بدون اینکه رشد واقعی در ارزش شرکت ها صورت بگیرد.

نور پوری ادامه داد: مردم از خرید و فروش های هیجانی پرهیز کنند و از طرفی برای ورود به هر بازاری سعی نمایند ابتدا دانش آن را بدست اورند زیرا در صورت نداشتن دانش لازم با ضررهای زیاد و جبران ناپذیر مواجه خواهند شد در حالی که افراد حرفه ای و دارای دانش با علم به زمان و قیمت ورود به هر بازار تصمیم گیری می کنند  .

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی همه بازار ها نیاز به زمان دارند و تا حصول آرامش در بازار مردم اگر سرمایه ریالی دارند صبور باشند و تعجیل نکنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.