در پی گزارش سرقت های خیابانی در محدوده بلوار احمد آباد مشهد دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع به سرکلانتری پنجم مشهد صادر شد.

دستگیری یک زن میانسال همراه دزدان شب رو مشهد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ؛ سرهنگ «اکبر آقا بیگی » فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت:تیم های دایره تجسس کلانتری احمد آباد در پی گیری پرونده طرح تشدید کنترل و مراقبت های نامحسوس را برای دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی  اظهار داشت: ماموران کلانتری احمد آباد با توجه به سرنخ هایی که از بررسی صحنه های سرقت به دست آورده بودند به خودروی پژو 405 نقره ای که سرنشین صندلی جلوی آن خانمی میان سال بود و راننده صورت خود را با نقاب پوشانده و 2 مرد جوان دیگر نیز روی صندلی عقب خودرو نشسته بودند مظنون شدند.
سرهنگ آقا بیگی اظهار داشت: پلیس این خودرو را به صورت کاملا نامحسوس تحت نظر قرار داد و دقایقی بعد ، پژو 405 نقره ای رنگ در یکی از خیابان های فرعی بلوار رضا متوقف و ماموران انتظامی متوجه شدند مرد جوان دیگری نیز این افراد را همراهی می کند و در حال بالا رفتن از دیوار ساختمانی مسکونی است.
وی خاطر نشان کرد: جوانی که از خودرو پیاده شده بود متوجه حضور پلیس شده و بلافاصله به سمت خودرو دوید و متهمان با سرعت بسیار زیاد از صحنه گریختند.سرهنگ آقا بیگی گفت: عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و پس از طی مسافتی ، خودروی پژو در ترافیک گیر افتاد و راننده و سه سرنشین آن متواری شدند.
اما ماموران کلانتری احمد آباد زن 49 ساله همراه سارقان را دستگیر و در بازرسی اولیه از خودرو سه جفت گوشواره ، گوشی تلفن همراه ، 2 قبضه چاقو، عینک آفتابی ، یک بسته ماسک ، النگو و انگشتر و یک عدد مجسمه و دیگر وسایل سرقتی کشف کردند.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: تحقیقات تیم دایره آگاهی کلانتری احمد آباد برای دستگیری متهمان فراری پرونده و کشف راز علت همراهی این زن با اعضای باند سرقت و همچنین سرقت های انجام شده متهمان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.