البرز- سرهنگ محمدرضا خسروی گفت:باید در فضای مجازی به گونه ای اطلاع رسانی کرد که مدافع حقوق مردم باشیم و به امنیت ملی کشورمان، خدشه ای وارد نشود.

باید مراقب بود مشکل صنفی و شهری به معضل امنیتی تبدیل نشود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سرهنگ محمدرضا خسروی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز عصر سه شنبه درجلسه هم اندیشی بااصحاب رسانه و ادمین رسانه های فضای مجازی در خصوص اهمیت فضای رسانه ای وانتشار اخبار پلیسی و مطالب هشداری انتظامی در شبکه های اجتماعی اظهار کرد:هدف ما در هفته نیروی انتظامی، بیان عملکرد مجموعه  نیروی انتظامی در یک سال گذشته است.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل های نیروی انتظامی برای انجام تبلیغات میدانی و مجازی، با در نظر گرفتن ضریب نفوذ فضای مجازی در بین شهروندان، این فضا اثرگذاری بیشتری دارد.

 سرهنگ خسروی با ابراز امیدواری از فعالیت رسانه ها در راستای همکاری با نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراضات اخیر کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج و مشکلات پرسنل این بیمارستان باید در فضای مجازی به گونه ای اطلاع رسانی کنیم که مدافع حقوق مردم باشیم همچنین به امنیت ملی کشورمان، خدشه ای وارد نشود.

 وی افزود: به واسطه عملکرد ضعیف یک دستگاه نباید کل امنیت کشور زیر سوال رود.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز با اشاره  به اینکه دشمنان با هدف توطئه برای کشور است درصدد ایجاد ناامنی می باشند، گفت: باید مراقب باشیم تا مشکل صنفی و شهری به معضل امنیتی تبدیل نشود.

سرهنگ خسروی تصریح کرد: اگر امنیت دچار خدشه شود دیگر نمی توان به راحتی در کنار هم در مورد مسایل مختلف گفت و گو کنیم.

وی اضافه کرد: باید شکرگزار نعمت امنیت باشیم، چراکه کفران نعمت مشکلات را بیشتر می کند.

این مسئول در پایان با اشاره به جریانات اغتشاشات ماه های گذشته، گفت: بنده در این اغتشاشات به صورت میدانی حضور داشته و ارتباط مستقیم با مردم داشتم لذا این برنامه هدایت شده از طرف دشمنان بود و با توجه به عدم پشتوانه مردمی به زودی فروکش کرد و با تدابیر نیروهای امنیتی به اتمام رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.