کمیته انضباطی باشگاه ذوب‌آهن برای بررسی دلایل ترک اردوی تیم توسط محسن مسلمان جلسه‌ای برگزار کرد.

بازگشت محسن مسلمان به ذوب‌آهن

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، محسن مسلمان بعد از عملکرد موفق در پرسپولیس، فصل جدید را با ذوب‌آهن اصفهان آغاز کرد و در هفته‌های ابتدایی جزو نفرات اصلی تیمش بود ولی با ادامه مسابقات، از ترکیب مد نظر امید نمازی دور شد تا جایی که در دیدار اخیرشان مقابل صنعت نفت آبادان جزو لیست تیمش حضور نداشت.


امید نمازی، سرمربی ذوبی‌ها به دلیل نارضایتی از عملکرد فنی محسن مسلمان در طول بازی‌ها و انجام ندادن کارهایی مثل مشارکت در دفاع، عدم اضافه شدن به حمله و ... تصمیم گرفت او را برابر صنعت نفت آبادان نیمکت‌نشین کند ولی این بازیکن قبل از این مسابقه اردوی ذوبی‌ها را ترک کرد و از اصفهان راهی تهران شد.


مسائل به وجود آمده بین باشگاه ذوب‌آهن و مسلمان طی روزهای اخیر حواشی زیادی ایجاد کرده بود تا جایی که سعید آذری، مدیر عامل این باشگاه و امید نمازی در انتقاد به این هافبک مصاحبه‌هایی انجام دادند و حتی در اخباری عنوان شد مسلمان به پایان کار با ذوب رسیده ولی ظاهرا مشکلات بین طرفین حل شده است.


عصر امروز سه‌شنبه جلسه کمیته انضباطی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان با حضور محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در محل ستاد این باشگاه برگزار شد.


در این جلسه که با حضور تمام اعضاء کمیته انضباطی باشگاه ذوب‌آهن برگزار شد، محسن مسلمان با ارائه مستنداتی پیرامون ترک اردو و تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن و سفر به تهران توضیحاتی را برای اعضاء کمیته انضباطی باشگاه ارائه داد.


در پایان این جلسه یک ساعته، مقرر شد که کمیته انضباطی باشگاه ذوب‌آهن پس از بررسی توضیحات و موارد ارائه شده توسط محسن مسلمان، رای خود را درباره این پروند طی چند روز آینده اعلام کند.


پس از پایان این جلسه هم محسن مسلمان در جلسه تمرینی تیم فوتبال ذوب‌آهن در سالن وزنه این باشگاه حاضر شد و در کنار دیگر بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن و زیر نظر امید نمازی سرمربی این تیم به تمرین پرداخت.


با این شرایط به نظر می‌رسد مسلمان که بحث اخراجش از ذوب‌آهن مطرح شده بود، به همکاری‌اش با این تیم ادامه خواهد داد و پیش‌بینی می‌شود کمیته انضباطی این باشگاه فقط جرایمی مالی یا احکامی مثل توبیخ کردن را برای او در نظر بگیرد.

منبع: ورزش۳ 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.