آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: انقلاب ما می‌خواست زمینه توسعه و اقتدار اسلام را در دنیا فراهم کند و خوشبختانه به این هدف رسیده‌ایم.

انقلاب می‌خواست زمینه اقتدار اسلام را در دنیا فراهم کند
به گزارش قدس آنلاین ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امشب در دیداری صمیمی با دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: ما در ۴۰ سال قبل نمی‌توانستیم اقتدار امروز کشورمان را پیش‌بینی کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: انقلاب ما می‌خواست زمینه توسعه و اقتدار اسلام را در دنیا فراهم کند و خوشبختانه به این هدف رسیده‌ایم‌.

وی افزود: البته مشکلاتی در داخل کشور داریم که این به‌دلیل اشتباهات افرادی است که خسته ‌شده‌اند و نمی‌توانند پای انقلاب بمانند و یا ارزش‌هایشان تغییر کرده‌ است.

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار کرد: هدف ما از انقلاب این بود که مردم جهان برای اسلام ارزش قائل شوند، اگر می‌خواستیم استکبار برای پاسپورت و پول ما ارزش قائل شود مانند عربستان سعودی اسیر و برده آنها می‌شدیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: امروز دعوای ما با دنیا سر سیاست‌های جهانی و معادلات بین‌المللی نیست، اگرچه اگر جایی معاهدات بین‌المللی را قدرت‌های استکباری تنظیم کنند با آن‌ نیز مشکل داریم، اما دعوای ما برای استقلال کشور است.

وی ادامه داد: دنیای جهان‌خوار با این سیستم موافق نیست و نمی‌خواهد که سرمایه و منابع طبیعی ما برایمان باشد، بلکه می‌خواهد زیر سلطه آنها باشیم و تمام منابع را در اختیارشان قرار دهیم.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: آمریکا برای سلطه بر کشورهای اسلامی و منطقه ثروتمند خاورمیانه یک غده سرطانی در منطقه به‌نام اسرائیل به‌وجود آورده و به‌رسمیت شناختن این غده سرطانی به‌معنای نابودی کشورها و ارزش‌های اسلامی بر تمام دنیاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شما دانشجویان به‌عنوان قشر نخبه ذخیره جامعه می‌خواهید رهبری یک اجتماع را برعهده بگیرید، بنابراین باید در شرایط اجتماعی امروز موقعیت‌شناس باشید.

وی یادآور شد: استکبار می‌خواهد مبانی فکری مقاومت را از ما بگیرد و میدان جنگ را از دانشگاه‌ها شروع کرده است، پس شما دانشجویان که درجه افسری جنگ نرم را از مقام معظم رهبری گرفته‌اید باید هشیار باشید، چون اگر استکبار بر ذخایر نخبه جامعه مسلط شود بر کل جامعه مسلط شده و اگر شما مقاوم شوید کل جامعه مصونیت و امنیت دارد.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.