همدان -حسین قراباغی با اشاره به شرایط و وضعیت کنونی کشور گفت :حوزه گردشگری میتواند محور توسعه کشور باشد و ایران را از چالش های اقتصادی نجات دهد.

گردشگری می‌تواند ایران را از چالش‌های اقتصادی نجات دهد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حسین قراباغی رئیس کمیسیون اقتصاد،سرمایه ء وگردشگران شورای اسلامی شهر همدان با حضور در نخستین همایش سراسری جامعه هتلداران ایران که در هتل اسپیناس تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران، افزود: تحریم ها ممکن است بتواند روی بنگاه های اقتصادی و تجاری اثر بگذارد، ولی برسبک زندگی مردم و گردشگران نمی تواند تاثیرگذار باشد.

قراباغی با بیان اینکه در شرایط امروزی صنعت گردشگری منبع تولید ثروت است و می تواند ایران را از بحران اقتصادی نجات دهد، اضافه کرد: گردشگران به دنبال پر کردن اوقات فراغت خود هستند و با توجه به ترکیب گردشگران ورودی به کشور در شرایط امروز که حجم بسیاری از آنان از کشورهای عراق ، ترکیه، آذربایجان و روسیه هستند باید در کشورهای مورد هدف تبلیغات و جذب مسافر بیشتری داشته باشیم و امروز یک موفقیت بزرگ داریم که این است در شرایط تهدید بین المللی امروز گردشگری رشد مطلوبی داشته است.

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به ظرفیت های گردشگری همدان اظهار کرد: استفاده از ارز دیجیتال و اجرای طرح تعطیلات زمستانی به گردشگری می تواند کمک بزرگی باشد تا بتوانیم از فصلی بودن گردشگری خارج شویم.  

قراباغی به مشکلات هتلداران نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به وضع اقتصادی کشور باید مشکلات هتلداران مثل مالیات ، بیمه ، هزینه های آب و برق از طرف دولت حل شود که هتلداران بتوانند از مشکلات اقتصادی امروز عبور کنند.

وی در پایان سخنانش گفت:حضور هتلداران ، نمایندگان مجلس ، معاون رییس جمهور و مدیران و فعالان گردشگری به مناسبت روز جهانی گردشگری در نخستین همایش سراسری جامعه هتلداران ایران یک اتفاق خوب و انسجام خوبی بوذ که می تواند در حل مشکلات هتلداران بسیار مؤثر باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.