مدیرسازمان حمل و نقل شهرداری تربت جام گفت:به ازای هر ۸۳ نفریک خوردروحمل و نقل عمومی داریم که از متوسط سرانه عمومی حمل و نقل مسافر شهرهای دیگر بسیار جلوتر هستیم.

تربت جام به ازای هر۸۳ نفریک خوردوحمل و نقل عمومی دارد

به گزارش قدس آنلاین، سید یحیی موسوی مدیرسازمان حمل و نقل شهرداری تربت جام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به وجود یک هزارو ۱۷۱ خودرو حمل و نقل سواری عمومی شهروندان از تردد تک سرنشین با خودرو شخصی در سطح شهر خودداری کنند تا ترافیک روان شود.

وی با اشاره به دریافت حق پارک در چهارخیابان اصلی شهرافزود: اخیراباشرکت الیت به صورت پنج ساله عقد قرارداد بسته شده و درصورت امکان شهروندان خودرو را در منازل پارک وبه لحاظ ایجاد شغل از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مدیرسازمان حمل و نقل شهرداری تصریح کرد:دولت از سال ۹۴یارانه را قطع کرده و بدون کمک دولت نمی‌توانیم به فعالیت ادامه بدهیم وفقط شهرداری به طور ماهانه ۱۰۰میلیون تومان برای حقوق کارکنان به سازمان پرداخت می‌کند.

موسوی با اشاره به تخلفات رانندگان بیان داشت: بیش از ۵۰۰ وظیفه به سازمان محول شده است وبرای رانندگان ۳۲ تخلف در نظر گرفته شده که برای اجرای وظایف سازمان حتی یک ریال هم اعتبار در نظر نگرفتند.

وی با اشاره به منابع درآمدی سازمان عنوان کرد: منابع درآمدی سازمان‌از طریق صدورپروانه، فروش بلیط، جریمه‌ها و حق عضویت‌ها تامین می‌شود.

مدیرسازمان حمل و نقل شهرداری تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم به لحاظ کاهش آلودگی محیط زیست، آلودگی صوتی، صرف هزینه‌ها ووقت از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کندکه شهرستان تربت جان پائین‌ترین نرخ را در سطح کشور دریافت می‌کند.

موسوی افزود: اولویت کاری سازمان، بازرسی از خوردوهای مسافربر عمومی و شخصی است که برابرقانون به شدت با متخلفین برخوردمی شود.

وی با اشاره به ایجاد سرعتکاه گفت: در داخل شهر بیش از۱۲۶ سرعتکاه استاندارد و غیر استاندارد وجود دارد که بیشتر براساس تقاضای مردم احداث می‌شود.

مدیرسازمان حمل و نقل شهرداری خاطرنشان کرد:برای تردد شهروندان ۱۲دستگاه اتوبوس، ۱۵دستگاه مینی بوس، ۳۶۸ دستگاه تاکسی خطی وگردشی و ۴۲ دستگاه بی سیم و ۵۵۰ دستگاه در۴۰ آژانس، کار جابجایی مسافران را انجام می‌دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.