رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد: خواستار صلحی باکرامت هستیم و هرگز تسلیم نمی‌شویم.

الحوثی: خواستار صلحی باکرامت هستیم و هرگز تسلیم نمی‌شویم

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، "عبدالملک الحوثی" رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی‌ای گفت که اشغالگران آمریکایی، سعودی و اماراتی در حال تاراج ثروت‌های یمن هستند.

وی تأکید کرد: ما هرگز قبول نخواهیم کرد که طاغوت بر ما حکومت کند یا آن‌که سعودی‌ها یا اماراتی‌ها ما را بنده خود کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن اضافه کرد: دشمن همچنان به تشدید اوضاع در ساحل غربی ادامه داده و در حال افزایش جنگجویان از فرزندان مناطق جنوبی در مقابل مبالغ مادی ناچیزی است.

وی گفت: برخی‌ها امروز به‌گونه‌ای صحبت می‌کنند گویا ما هرگونه راه‌حل مسالمت‌آمیز منصفانه و عادلانه را رد می‌کنیم و گویی ما به ادامه جنگ اصرار داریم. تمرکز دشمن رسیدن به الحدیده و افزایش محاصره ملت یمن است.

الحوثی اضافه کرد: در جبهه‌ها شاهد آن هستیم که اماراتی‌ها در پشت قرار داشته و آمریکایی‌ها نیز دورتر می‌ایستند و مزدوران را به جبهه‌ها می‌فرستند.

وی تأکید کرد: ما خواستار صلحی باکرامت بوده و در حالی که دشمن با تمام توان و امکاناتش در حال جنگ است هرگز تسلیم شدن را قبول نخواهیم کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: با وجود امتیازهایی که هیئت مذاکره‌کننده ارائه داد اما دشمن تلاش‌های رسیدن به صلح را رد کرد. ما آماده صلحی هستیم که طی آن دشمن خصومت خود و اشغالگری را پایان دهد.

وی گفت: ما اهل تسلیم نیستیم و نه دین و نه کرامت و نه هویت ما تسلیم شدن را قبول می‌کند. دشمن به‌صورت نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای در حال حمله به ما بوده و ما باید با همه شیوه‌ها با آن مقابله کنیم. دشمن به‌دنبال اعمال محاصره اقتصادی علیه ما بوده به‌گونه‌ای که حتی گندم به ما نرسد مگر آنکه روندی طولانی طی شود.

الحوثی گفت: دشمن بنادر جنوب کشور را اشغال کرد و هم‌اکنون به‌دنبال اشغال بندر الحدیده در ساحل غربی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.