اختتامیه برنامه های هفته گردشگری خراسان رضوی با حضور فعالان حوزه گردشگری استان در موسسه توانبخشی و نگهداری خیریه همدم برگزارشد.

اختتامیه هفته گردشگری خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی قدس آنلاین، ابوالفضل مکرمی فرمدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی  در این مراسم که شامگاه آخرین روز از هفته گردشگری برگزار شد، گفت: خدمت به فرزندان موسسه همدم عنایتی از طرف خداوند است که نصیب مسئولان و خدمت گذاران مجموعه همدم شده است.

وی با بیان این که  حضور ما در این مکان نیز توفیقی الهی است، ادامه داد: اقدامات و کمک های این مجموعه باقیات و صالحات است و امیدواریم ما هم به نوبه خودمان برای این بچه ها که دری از بهشت هستند کمکی کوچک داشته باشیم.

در ادامه طلوع از پیشکسوتان حوزه گردشگری خراسان رضوی پیشنهاد کرد: در فرصتی مناسب سرمایه گذاران حوزه گردشگری دعوت شوند تا فرصت خدمت به فرزندان همدم برای دیگران نیز فراهم شود.

هم چنین شربتدار مدیرکل هتل پارس مشهد نیز برای دقایی پشت تریبون رفت و ضمن اعلام آمادگی برای همیاری با موسسه همدم گفت: برگزاری  برنامه های حوزه گردشگری به این موسسه هدایت شوند.

هم چنین زهرا حجت مدیرموسسه توانبخشی همدم (فتح المبین) با اشاره به تاریخچه موسسه گفت: در حال حاضر حدود 400 نفر از دختران بدسرپرست و بی سرپرست در این مرکز نگهداری می شوند.

هم چنین در این مراسم، اثری از هنر قلم زنی  اسما یکی از دختران موسسه همدم به دلیل حمایت های صورت گرفته توسط اداره کل از موسسه توانبخشی همدم، به ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی اهدا شد.

در این مراسم تعدادی از هتلداران و فعالان حوزه گردشگری مبالغی را به صورت نقدی به این موسسه کمک کردند و تعدادی نیز پرداخت هدایایی ماهیانه و سالیانه به این موسسه را متقبل شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.