فرمانده انتظامی سبزوار گفت: طی یک ماه گذشته ۱۸۲ میلیارد ریال کالاهای احتکار شده در این شهرستان کشف شد.

کشف ۱۸۲ میلیارد ریال کالای احتکار شده در سبزوار

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی روز جمعه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: این کالاها شامل لوازم خانگی، لوازم صوتی و چندین تن برنج، روغن و جو می باشد.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از شناسایی انبارهای احتکار کالا با همکاری واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و هماهنگی دادستان این کالاها را ضبط کردند.

وی گفت: طی ماههای گذشته در پی عملیات روانی و اقتصادی دشمن، برخی به دنبال افزایش نگرانی مردم بودند و تلاش داشتند سامانه حمل و نقل کشور را مختل کنند که با حضور میدانی پلیس و هوشیاری مردم مشکل برطرف شد.

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: ماموران پلیس این فرماندهی طی ۱۰ شبانه روز جاده های شهرستان را زیرپوشش قرار داده و ۱۵ نفر از مخلان نظم و امنیت را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی اظهار داشت: اینک امنیت در جاده های کشور و این شهرستان برقرار بوده و رفت و آمد خودروهای نفت کش و حامل بار در جریان است.

وی با اشاره به روزانه ۱۱۰ ماموریت پلیس برای برقراری امنیت کامل در شهرستان سبزوار گفت: بیش از ۸۰ دبیرستان دخترانه شهر سبزوار نیز با گشت های محسوس و نامحسوس پلیس پوشش امنیتی داده می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.