ائمه جمعه خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بر مقابله با توطئه‌های دشمن که در پی القای ناکارآمدی نظام و ناامیدی است، تاکید کردند و از نمایندگان مجلس خواستند در تصویب FATF مصلحت ملت ایران را در نظر بگیرند.

دشمن در پی القای ناکارآمدی نظام و ناامیدی است/ مجلس در تصویب FATF مصلحت ملت ایران را در نظر بگیرد
به گزارش قدس آنلاین ، بر مقابله با توطئه‌های دشمن که در پی القای ناکارآمدی نظام، ناامیدی و ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان است، تاکید کردند  و از نمایندگان مجلس خواستند در تصویب FATF مصلحت ملت ایران را در نظر بگیرند.

مجلس در تصویب FATF مصلحت ملت ایران را در نظر بگیرد

امام‌جمعه داورزن در خطبه نماز جمعه این شهرستان که در مصلی‌ موقت داورزن برگزار شد؛ گفت: مجلس در FATF مصلحت ملت ایران را در نظر بگیرد و نمایندگان بدانند امتحان بزرگی پیش‌روی آن‌ها است.

حجت‌الاسلام جواد علی‌زاده افزود: تصویب این کنوانسیون به‌ضرر کشور و ملت است، ما که در برجام، آمریکا و غرب را تجربه کردیم، چرا باید عده‌ای از نمایندگان اصرار بر تصویب آن در مجلس داشته‌ باشند.

وی با بیان‌ اینکه بسیاری از کارشناسان نیز ضررهای FATF را بررسی‌ کرده اند؛ افزود: رهبر انقلاب نیز مخالفت خود را در دیدار با نمایندگان مجلس اعلام کردند، مراجع عظام نیز به صراحت مخالفت خود را اعلام‌ کردند، همچنین حوزه‌های علمیه و دانشجویان نیز راهپیمایی‎کرده‌اند و دیگر حجت بر نمایندگان تمام است. 

امام‌جمعه داورزن اظهار کرد: نمایندگان در خانه ملت پا به‌ پای ملت مخالفت خود را با این طرح اعلام‎کنند تا شرمنده خون شهدا و ملت قهرمان ایران نشوند.

علی‌زاده با قدردانی از حمله موشکی سپاه‎ گفت: حمله به‌مقر تکفیری‌های تروریست‌، انتقام شهدای مظلوم اهواز بود که به‌همه دنیا، به‌ویژه آمریکای مستکبر، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

حضور گسترده جوانان بسیجی نشان‌دهنده شکست دشمن است 

امام جمعه گناباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گناباد گفت: اینکه ترامپ ابلهانه اظهار کرد جمهوری اسلامی تا سه ماه دیگر از بین می‌رود یک خواب آشفته است و شیطان مرگ خود را خواهد دید اما شکست نظام اسلامی را به‌گور خواهد برد. 

حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب ادامه داد: حضور گسترده و رزمایش جوانان بسیجی در ورزشگاه آزادی نشان‌دهنده شکست دشمن است. 

وی با اشاره به شروع هفته نیروی انتظامی افزود: اگر خدمات ناجا در عرصه مبارزه با هرج و مرج و مواد مخدر نباشد زندگی برای مردم سخت می‌شود و مشکلات آنها را به ستوه می‌آورد. 

امام جمعه گناباد در خصوص شرایط فعلی دلار بیان کرد: بسیاری از مردم بصیرند و تحت تاثیر تبلیغات قرار نمی‌گیرند اما بعضی از افراد به‌جای اینکه گوش به فرمان مقام معظم رهبری داشته باشند به رادیوهای بیگانه گوش می‌دهند به‌دستور آنها دلار می‌خرند و به‌دستور آنها کالا ذخیره می‌کنند.

صادقی‌نسب با تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران با موشک‌های نقطه زن مقر تروریست‌ها را در بوکمال سوریه در هم کوبید و انتقام خون شهدای اهواز را گرفت، پیام این اقدام سپاه به جهان استکبار این بود که از هر پایگاهی به ایران حمله کنند سپاه پاسداران و نیروهای مسلح آنجا را در کوتاه‌ترین زمان با خاک یکسان می‌کند.

وضعیت کنونی شورای شهر کاشمر فراتر از اختلاف‌ سلیقه است

امام‌جمعه موقت کاشمر در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با اشاره به وضعیت کنونی شورای شهر کاشمر و بروز اختلافات در بین اعضای این نهاد مدنی گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر اخبار خوبی از شورای شهر شنیده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام علی احدی با تأکید بر اینکه شورای اسلامی شهر در حقیقت مرکزی برای بهترین تصمیم‌گیری‌هاست نه مکانی برای انتقام گرفتن؛ اظهار کرد: سلیقه‌ها قابل‌ تحمل است و مردم از این اختلاف‌سلیقه‌ها تا مادامی‌که  به‌روند کار ضربه وارد نکند، ناراحت نیستند.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی شورای شهر کاشمر و خبرهایی که از این نهاد مدنی شنیده می‌شود فراتر از حد اختلاف‌سلیقه است؛ یادآور شد: اعضای شورای شهر در حقیقت منتخب مردم هستند بنابراین ضرورت دارد به رأی مردم به‌عنوان حق‌الناس احترام بگذارند.

امام جمعه موقت کاشمر با اشاره به اینکه مردم از این اختلافاتی که اعضای شورای شهر دارند قطعاً برداشت خوبی ندارند؛ بیان کرد: انتظار مردم این است که با وساطت بزرگان شهر از طرح مباحث و مواردی که به شهر ضربه می‌زند خودداری کنند و تا مادامی‌ که این مسئولیت را برعهده‌ دارند با فراهم کردن محیطی آرام در راستای حل مشکلات شهر و شهروندان فعالیت کنند.

احدی با بیان اینکه اربعین تنها یک زیارت نیست بلکه تبدیل به یک نماد و حرکت عظیم شده است؛ گفت: پیاده‌روی بزرگ اربعین در حقیقت یک همایش و اجتماع بزرگ در ادامه راه عاشورا، اسارت اهل‌البیت(ع) و تبیین نقش امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) است.

وی با تأکید بر اینکه عده‌ای همواره تلاش می‌کنند که با توطئه روابط ایران با همسایگان را برهم بزنند؛ خاطرنشان کرد: در این شرایط ضرورت دارد نظام، دولت و مسؤولان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مشکلات مانع از انجام سفر معنوی مردم برای حضور در پیاده‌روی اربعین نشود.

امام‌جمعه موقت کاشمر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی تهران تأکید کرد: ایران اسلامی با داشتن جوانان مستعد، سرمایه‌ها و ذخایر نفتی و معدنی، نیروی انسانی فداکار و مردم همیشه در صحنه در برابر مشکلات مقاومت می‌کنند و با پشت سر گذاشتن این پیچ‌های خطرناک هیچ‌گاه به دشمنان پناه نخواهند برد.

اقتدار ایران اسلامی در رزمایش اخیر بسیجیان به رخ دشمنان کشیده شد

امام‌جمعه موقت تایباد در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز در مسجد جامع امام صادق(ع) با اشاره به رزمایش اخیر 700 هزار نفری بسیجیان سراسر کشور و سخنانان مهم مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان گفت: بسیج نیرویی مخلص و از بطن آحاد مردم جامعه و جوانان مخلص نظام اسلامی است و همه دنیا ملاحظه کردند که در رزمایش اخیر اقتدار این نیروی مخلص و عظیم مردمی به رخ استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی کشیده شد.

حجت‌الاسلام مرتضی محدثی افزود: خدمات مخلصانه بسیج در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست، حضور بسیج این جوانان مومن، انقلابی و ولایت‌مدار در عرصه‌های مختلف به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس باعث پیروزی‌های بسیار رزمندگان اسلام در این دوران طلایی شد.

وی بااشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری برای استفاده از جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نظام؛ ادامه داد: هر جا که که این جوانان مومن و انقلابی حضور دارند باعث سرافرازی نظام و سرافکندگی دشمنان شده است.

امام‌جمعه موقت تایباد با برشمردن انواع توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی در فضای رسانه‌ای و فضای مجازی بر علیه ارزش‌های نظام اسلامی؛ بیان کرد: هرجا که رشد و تعالی است مرهون حضور بسیجیان است.

محدثی به گوشمالی سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های تکفیری و دشمنان نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: در رژه 31 شهریور نیروهای نظامی و انتظامی در اهواز تعدادی از شرکت‌کنندگان به‌دست تروریست‌های از خدا بی‌خبر به خاک و خون کشیده شدند اما بلافاصله علی‌رغم حضور نیروهای آمریکایی و فرانسوی در کنار داعش و در یک عملیات ترکیبی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با به درک فرستادن 40 نفر از تروریست‌های تکفیری به نیروهای آمریکایی و دشمنان این ملت فهماند که ایران اسلامی با وجود نیروهای مقتدر نظامی آماده است تا به دشمنان داخلی وخارجی درس عبرت بدهد و با هرگونه تجاوز برخورد قهرآمیز داشته باشد.

ملت باید اعتماد به‌نفس داشته باشد

امام‌جمعه نیشابور ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه نیشابور گفت: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند، جوانان راه‌حل مشکل کشور هستند و اگر بخواهیم مشکلات کشور را حل کنیم باید به جوانان سالم، انقلابی و مومن توجه بیشتری کنیم تا کشور سرعت پیشرفت بیشتری بگیرد.

حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی با بیان اینکه دشمن شب و روز نمی‎شناسد و فتنه می‌کند؛ افزود: ملت ما باید اعتماد به‌نفس داشته باشد و این جمله که ما می‌توانیم مسئله مهمی است که دشمن با تبلیغات مسمومش سعی می‌کند جلوی پیشرفت ما را بگیرد.

وی با بیان اینکه همه عرصه‌ها نبردها را پشت سر گذاشتیم و به حول قوه الهی پیروز شدیم؛ خاطرنشان کرد: امروز جنگ، جنگ اقتصادی است و این روزها پیام‌های مسموم کننده بازار اقتصاد یعنی تولید، مصرف و بازار ما را بهم می‌ریزد.

امام‌جمعه نیشابور ادامه داد: دشمن امید، احساس قدرت و توانمندی ما در عرصه‌های مختلف را نمی‌تواند ببیند و سعی می‌کند ایران را یک کشور ضعیف و ناتوان و خودش را یک کشور قوی و متمدن نشان دهد.

یعقوبی با بیان اینکه سپاه پاسخ تروریست‌ها را در بهترین و سریع‌ترین زمان ممکن داد؛ افزود: این قدرت بازدارنگی ما است، این قدرت برای دوستان ما مایه امیدواری و برای دشمنان ما مایه ناامیدی است.

وی ادامه داد: امروز از موشک‌های سپاه پاسداران دشمنان به وحشت می‌افتند و از بالای سر آمریکایی‌ها موشک رد می‌شود و متوجه نمی‌شوند، این مسئله مهمی است، اگر می‌توانستند حتما کاری می‌کردند.

امام‌جمعه نیشابور در خصوص اتفاقات اخیر در این شهرستان و توهین عضو شورای این شهر به عزاداران حسینی؛ خاطرنشان کرد: مراجعات زیادی در این خصوص به بنده شده است و بیانیه‌ها و طومارهای زیادی به‌دست بنده رسیده است، تشکر ویژه می‌کنم از نیروهایی که در این حادثه احساساتشان جریحه‌دار شد اما احساسات خود را کنترل کردند و همه به قانون تمکین کردند.

یعقوبی افزود: آن کسانی که به دفاع از ایشان به میدان آمدند به این نتیجه رسیدند که باید به قانون تمکین کنیم، از همه می‌خواهم دیگر این نامه‌نگاری‌ها و بیانیه دادن‌ها را کنار بگذارید و اجازه دهید قانون مانند سایر مجرمین قضیه را پیش ببرد.

نیروی انتظامی طلایه‌داران عرصه‌های عشق، ایمان و شجاعت هستند

امام جمعه ششتمد ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه ششتمد در محل مسجد امام حسین (ع) از امنیت به‌عنوان مهم‌ترین مؤلفه یاد کرد و گفت: ارزش امنیت در هر جامعه و برای هر ملتی با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست.

حجت‌السلام محسن تسلیخ با تبریک هفته  نیروی انتظامی؛ افزود: نیروی انتظامی طلایه‌داران عرصه‌های عشق، ایمان و شجاعت هستند و این حافظان امنیت در دوران هشت سال دفاع مقدس، جانانه در مقابل دشمن ایستادند و با نثار جان خود بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی افزودند.

وی با اشاره به گوشمالی سخت عوامل حمله تروریستی مزدوران تکفیری به مردم اهواز، توسط جان بر کفان یگان موشکی و نیروی هوافضا سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی در بامداد نهم  مهر ماه سال جاری؛ تصریح کرد: این عملیات که به‌نام (ضربت محرم) به استعداد 6 فروند موشک بالستیک زمین به زمین و چند فروند پهباد، مرکز تجمع سران این گروه تروریستی در در کشور سوریه را هدف قرار داد و علاوه بر به هلاک رساندن خیلی عظیمی از سرکردگان گروهک تروریستی تکفیری، واجد پیام‌های ویژه‌ای است.

امام جمعه ششتمد تاکید کرد: تداوم قاطعیت در برخورد با مفسدین، برخورد بدون ملاحظه با ریشه‌ها و دانه درشت‌ها و تسریع در رسیدگی به‌پرونده‌های فساد اقتصادی از جمله مهم‌ترین مواردی است که برای اقتدار دستگاه قضایی و تقویت  رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها و نیز اعتبار و نفوذ دستگاه قضا در افکار عمومی، بسیار موثر است.

وجود امنیت با هیچ چیز قابل مقایسه نیست

امام‌جمعه خوشاب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خوشاب با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: حفاظت از ارزش‌های نظام همان تامین امنیت منطقه‌ای در این حوزه است.

 حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی با تاکید بر اینکه جوانان نسل حاضر راهکار حل مشکلات امروزی جامعه هستند نه مشکل جامعه؛ افزود: باید به جوانان بها و ارزش داده شود و به آنان اعتماد کنیم.

وی با درخواست از دولت مردان برای حل مشکلات اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم و ایجاد ثبات در بازار؛ بیان کرد: با اتحاد قوای سه‌گانه مشکلات در جامعه حل شدنی است و نیازی به خیرخواهی و شیطنت دشمنی مانند آمریکا نداریم.

امام‌جمعه خوشاب یادآور شد: امروز آمریکا با فشارهای اقتصادی به‌دنبال ناامیدی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی است که این توطئه دشمن نیز خنثی می‌شود.

دشمن در پی القای ناکارآمدی نظام، ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان و ناامیدی ملت است

امام جمعه موقت سبزوار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در سوریه در پاسخ به حادثه تروریستی اهواز بیانگر اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی بود.

حجت‌الاسلام محمد سلیمانی افزود: پاسخ موشکی سپاه به گروه‌های تروریستی به آنها و استکبار جهانی ثابت کرد ناامن کردن جمهوری اسلامی خیالی باطل و واهی است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی و عملیات روانی دشمن، بیان کرد: دشمن در پی القای ناکارآمدی نظام، ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان و ناامیدی ملت است که با ایمان و بصیرت مردم این توطئه نیز نقش برآب شده است.

امام‌جمعه موقت سبزوار با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اجتماع پرشور بسیجیان؛ تاکید کرد: با تکیه بر اقتصاد مقاومتی تحریم‌های دشمن شکست می‌خورد و مردم بار دیگر سیلی محکمی به آمریکا می‌زند.

سلیمانی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت مبنای توسعه جامعه است و امروز آرامش و امنیت حاکم بر کشور مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی است.

فریاد عزتمندانه مسلمین در اربعین امسال دشمن را خار و ذلیل می‌کند

امام‌جمعه تربت‌جام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: تمام فشارهای دشمنان به‌خاطر از خود باختگی است و امسال شرایط اربعین این تجمع الهی و عظیم به‌گونه‌ای است که  فریاد عزتمندانه مسلمین دشمن را خار و ذلیل و سیلی  دیگری از نهضت عاشورا خواهد خورد.

حجت‌الاسلام جواد طاهری با اشاره به‌کاهش قیمت دلار؛ اظهار کرد: بعد از پاسخ کوبنده حملات موشکی سپاه به‌مقر تروریست‌ها که تمام شدنی نخواهد بود، موجب کاهش قیمت ارز شد.

وی ادامه داد: امید محرومان جهان به ایران است که این  نظام صاحب قدرت و اقتدار شده است و این استقلال را باید حفظ کرد.

امام جمعه تربت‌جام با اشاره به جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب بسیج را به کمک دولت و در نبرد اقتصادی فرا خواندند و به فضل خدا در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن پیروز می‌شویم و او را خار و ذلیل می‌کنیم.

طاهری خاطرنشان کرد: از دولت انتظار است در حوزه اقتصاد تحرک بیشتری نشان دهد تا اوضاع اقتصادی کشور و معیشت مردم بهبود یابد.

هدف اصلی انقلاب اسلامی برقراری عدالت اجتماعی است

امام‌جمعه تربت‌حیدریه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی همیشه در سنگر است، پلیس امنیت و راه برای برقراری نظم و امنیت شب و روز ندارند. 

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: اقتدار نظام اسلامی نیاز به گفتگو ندارد مگر از باب انتقال تجربیات و بازخوانی این اقتدار در راستای رفع موانع رسیدن به قله سعادت باشد.

وی بیان کرد: حافظان نظم و امنیت با هماهنگی، همدلی و همراهی در چارچوب سیاسـت‌های تبیین شده موفق شده‌اند گام‌های بلندی در جهت افزایش رضایت عمومی، کاهش جرایم سازمان یافته و حفظ امنیت بردارند.

امام‌جمعه تربت‌حیدریه با بیان اینکه جبهه وسیع استکبار جهانی تاکنون در عرصه‌های مختلف از نظام اسلامی ایران شکست‌های متعددی خورده است؛  ورود نفوذی‌ها را از مشکلات دیگر کشور دانست و بیان کرد: آنها پرورش یافته دشمن هستند و وارد سیستم مدیریتی می‌شوند و تا زمانی که متوجه آنها بشویم ضربه خود را به ما وارد می‌کنند.

عصمتی اظهار کرد: هدف اصلی  انقلاب اسلامی برقراری عدالت اجتماعی است و باید با وحدت، انسجام و تحکیم رابطه مردم و امام و وحدت و انسجام ملی در راه دستیابی به عدالت اجتماعی قدم برداریم و عدالت اجتماعی ثمره امنیت اعتقادی است؛ هدف والای انقلاب، معنویت است، باید برای تحکیم مبانی و اصول اعتقادی، اخلاقی و معنویت جامعه راه خود را تداوم بخشد و ما اگر در مقابل دنیای استکبار ایستاده‌ایم، در سایه چنگ زدن به این اصول و پیمودن این راه اصلی انقلاب ایستاده‌ایم.

تأمین امنیت از جمله مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است 

امام جمعه خواف ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی پاسدار امنیت و اقتدار کشور است، نیرویی برخواسته از دل مردم، خدمت‌گذار مردم و همراه مردم در تمام صحنه‌ها است.

حجت‌الاسلام سید ذبیح‌الله شمسیان بیان کرد: تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت از جمله مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است که از این دیدگاه رسالت سنگینی بر دوش پلیس نهاده شده است، چرا که امروز این نیرو در صدر دستگاه‌های مرتبط با مردم قرار دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مسئولیت‌ها و وظایف برادران نیروی انتظامی با کمک مردم و دیگر نیروی‌های مسلح به بهترین نحو ممکن تاکنون انجام شده که نتیجه تلاش شبانه‌روزی این ارگان خدمتگذار است.

امام جمعه خواف با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در کشور؛ بیان کرد: این اجتماع یک حرکت منسجم و امید بخش بود و این رزمایش اعلام آمادگی بسیجیان برای مقابله با هر توطئه دشمن چه توطئه اقتصادی و چه توطئه سیاسی و جنگ روانی بود.

نیروی انتظامی حافظ اقتدار و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است

امام‌جمعه خلیل‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ارگان‌های حافظ اقتدار کشور و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام علی ناهیدی اظهار کرد: سلامتی و امنیت دو نعمت هستند که قدر و جایگاه آن‌ها در نزد مردم نیز مغفول مانده است.

وی افزود: ۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۵ هزار شهید نیز بعد از دفاع مقدس در راه تامین امنیت کشور تقدیم نظام و انقلاب شده است.

امام جمعه خلیل‌آباد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی وظیفه خود را تا به امروز به نحو احسن به سرانجام رسانده است؛ ادامه داد: پلیس پیشگیری، راهور، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، فتا و پلیس بین‌الملل در راستای تامین امنیت کشور در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند.

دشمنان ایران رو به اضمحلال هستند

امام جمعه بردسکن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه امروز دشمنان ایران به خط پایان رسیده‌اند و حرفی را برای گفتن ندارند؛ گفت: متاسفانه علاوه بر اینکه دشمنان حرف‌هایی را می‌زنند، در داخل کشور نیز عده‌ای با دشمن هم‌صدا می‌شوند و رهبری در سخنرانی اخیر در جمع بسیجیان، اعلام کردند، مواظب دشمنان خودی که در بدنه بعضی از دستگاه‌ها و یا دانشگاه هستند، باشید.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی با بیان اینکه محور اتحاد و انسجام در کشور، ولایت فقیه است؛ افزود: مردم در این وضعیت معیشتی با صبر همراه نظام هستند و نمی‌گذارند دشمن از این وضعیت سوء استفاده را کند.

وی ادامه داد: راه امام، راه رهبری و راه رهبری، راه پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام است.

امام‌جمعه بردسکن با اشاره به بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، از تلاش‌های این نیرو در نظم و امنیت جامعه تقدیر کرد.

امینی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی خواست با دیدی باز و هوشیارانه در خصوص تصویب FATF داشته باشند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.