رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد گفت:۱۶۰ مبلغ در ایام محرم به روستاهای حاشیه شهر مشهد اعزام شدند.

اعزام ۱۶۰ مبلغ به روستاهای حاشیه مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، حجت‌الاسلام  علی کریم پور صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده و با همکاری ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر در ایام محرم و صفر محافلی در شأن و منزلت حضرت ابا عبدالله حسین (ع) واصحاب با وفایشان در مناطق کم برخوردار مشه برگزار می شود.

وی افزود:در همین راستا در ایام دهه دوم و سوم محرم ۱۶۰مبلغ نخبه به مساجد محوری حاشیه شهر مشهد اعزام و به اجرای برنامه های تبلیغی و سخنرانی در این مناطق پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی  مشهد ادامه داد: ترویج سبک زندگی امام حسین(ع)، بیان اتفاقات رخ داده در دوران زندگی این امام همام و پاسخ به شبهات از جمله اهدافی است که مبلغان در دستور کار قرار داشته اند.

وی تصریح کرد:توجه به مباحث فرهنگی در جامعه از مهم ترین اولویت های روحانیون  بوده و در این راستا ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی در جامعه بسیار مهم است. همچنین ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه و نهادینه کردن آن  باید توسط روحانیون در میان اقشار مختلف انجام شود.

کریم پور گفت:سال جاری در دهه اول محرم نیز حدود ۴۰۸ نفر از مبلغین کارآمد در عرصه ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی به نقاط مختلف مشهد اعزام شده اند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.