ایلام- مهدی پورسیاه بیدی گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت، ۲۰ تن گوشت یخ زده خریداری شده و هفته آینده در بازار توزیع می شود.

توزیع ۲۰ تن گوشت یخ زده در بازار ایلام در هفته آینده

مهدی پورسیاه بیدی مدیرکل پیشتیبانی امور دام استان ایلام روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه به منظور تنظیم بازار و از طریق این شرکت در یک ماه گذشته ۸۰ تن گوشت یخ زده در ایلام توزیع شده است، اظهارداشت: ۶۰ تن از این میزان توسط بخش خصوصی در بازار استان تحت نظارت سازمان صنعت، معدن تجارت توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ تن نیز توسط این سازمان در بین مصرف کنندگان توزیع گردید، افزود: این نوع گوشت یخ زده با قیمت مصوب ۲۹ هزار تومان در سراسر استان و در راستای تنظیم بازار به فروش رسید.

مدیرکل پیشتیبانی امور دام استان ایلام از خرید ۲۰ تن گوشت یخ زده برای توزیع در استان خبرداد و بیان کرد: به سازمان صنعت، معدن، تجارت استان برای معرفی مباشر اطلاع داده شده تا ضمن تحویل گوشت، نسبت به انتقال و توزیع آن در بازار اقدام کند.

به توزیع گوشت گرم گوسفندی استرالیایی اشاره کرد و بیان داشت: قرار است در روزهای آینده ۷ تن سهمیه گوشت گرم به ایلام وارد و در بین قصابی های سطح شهر ایلام توزیع و به قیمت میانگین ۳۷۵۰۰ تومان به فروش برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.