فرمانده نیروی انتظامی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بیشترین مخالفت و دشمنی با آمریکا و استکبار این است که به مردم خدمت کنیم؛ هدف پلیس هم خدمت بهتر و صادقانه‌تر به مردم است.

پشتیبانی از پلیس ضعیف است/ خدمت به مردم بزرگترین مخالفت و دشمنی با آمریکاست

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در آئین رونمایی از سامانه‌های پلیس پیشگیری ناجا با تبریک نیروی انتظامی اظهار داشت:‌ناج یک مزیتی دارد که شاید جاهای دیگر آن را نداشته باشد؛ ناجا به طور مستمر و شبانه‌روز با مردم در ارتباط است و مردم از صبح علی‌الطلوع تا آخر شب در هر جاییکه باشد به شکل مرتبط با پلیس هستند و ما هیچ سازمان و مجموعه ونهادی را نداریم که اینگونه بین کارکنانش با مردم ارتباط داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: انصافا نیروی انتظامی جزو مجموعه‌هایی است که از فناوری و تجهیزات روز استفاده می‌کند و باید سرعت ما مقداری بیشتر باشد؛ اگرچه بنده شاهد تلاش و همت شبانه‌روزی همکارانم هستم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اعلام کرد: پشتیبانی از ما ضعیف است اگر قوی شود مطمئنا ما در این عرصه چند گام جلوتر خواهیم بود؛ البته با این اوضاع نیز گام‌های خوبی را برداشته‌ایم.

سردار اشتری هدف از استفاده از تکنولوژی و فناوری روز را ارائه خدمات سریع‌تر، دقیق‌تر و با صحت بیشتر به شهروندان دانست و گفت: در سال گذشته که محضر فرماندهی کل قوا شرفیاب شدیم ایشان تحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را مدنظر داشتند چرا که فرمودند مردم، نظام را از این دریچه کلانتری می‌بینند.

وی به راه‌اندازی شورای عالی تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها اشاره و اعلام کرد: ما کار را شروع کردیم و پروژه‌هایی که امروز رونمایی شد هر کدام می‌تواند یک پویایی در ارائه خدمت داشته باشند و تحویل ایجاد کند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در استان‌هایی به صورت آزمایش ارسال مرجوعه قضایی و در برخی دیگر برون سپاری را داریم که انشاالله منشا خیر خواهد بود.

سردار اشتری تصریح کرد: یکی از کارهایی که وقت زیادی از ما می‌گیرد اجراییات و مرجوعه‌های قضایی است. مخصوصا در کلانتری‌ها و اگر بتوانیم از طریق سیستم قضایی مرتبط شویم بسیار خوب است.

وی افزود: بنده در جلسه‌ای که خدمت رئیس قوه قضائیه بودم این مسائل را مطرح کردم که ایشان نیز استقبال کردند. ولی برای اجرایی شدنش مشکلات خاص خود را دارد؛ ما متوقف نمی‌شویم و آنقدر پیگیری می‌کنیم تا به اهداف برسیم. 

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: باید با سرعت این مسیر را طی کنیم چرا که مردم این توقع را دارند که در کمترین فرصت پلیس پاسخگو باشد.

سردار اشتری به تکریم ارباب رجوع اشاره و اعلام کرد:‌حضرت آقا فرمودند بیشترین مخالفت و دشمنی با آمریکا و استکبارستیزی این است که به مردم خدمت کنیم؛ هدف ما نیز خدمت بهتر و صادقانه‌تر به مردم است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اعلام کرد: ما حافظ جان، مال و ناموس مردم هستیم؛ حافظ امنیت مردم هم هستیم و افتخار می‌کنیم که برای بندگان شایسته این لباس خدمتگزاری به مردم و سربازی به ولایت را پوشیده‌ایم.

وی به همکاری سربازان و ایده‌پردازی نخبگان جوان اشاره و خاطرنشان کرد: در بحث کوآدکوپترو پهپادهای فوق سبک با ایده‌های سربازانمان کارهای نوین و خوبی را شروع کرده‌ایم؛ همچنین در موضوع کنترل مجرمین نیز طرح‌های خوبی ارائه شده است و امیدواریم بتوانیم پلیس دانش بنیان و حرفه‌ای‌تر داشته باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.