خراسان جنوبی-ماشاءاله کریمان خراسانی گفت: به منظور جلوگیری از قطع احتمالی گاز در فصل زمستان در خواست می شود که اتصال گاز نهبندان به خط انتقال گاز سیستان در دستور کار قرار گیرد تا در صورت قطع گاز از گاز سیستان بهره مند شویم.

خط گاز نهبندان به خط گاز سیستان متصل شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کریمان‌ خراسانی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان نهبندان اظهار داشت: پروژه گازرسانی به شهر نهبندان زودتر از موعد مقرر و ظرف مدت ۱۲ ماه به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه امید است مردم این شهرستان از این نعمت به درستی استفاده کنند افزود: همچنین امید است علاوه بر توسعه اجتماعی با پشتکار خوب توسعه صنعتی خوبی را در شهرستان نهبندان داشته باشیم.

فرماندار شهرستان نهبندان بیان کرد: درخواست بنده این است با توجه به اینکه شهرستان نهبندان با مرکز استان فاصله زیادی دارد بحث استقرار نیروهای اداری مصوب و سازمانی در دستور کار قرار گیرد.

کریمان‌ تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه گاز تثبیت کننده جمعیت و زیربنایی برای توسعه است در خواست ما این است که بخش عرب خانه که جمعیت زیادی را به خود اختصاص داده در اولویت قرار گیرد و به خط اصلی وصل شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور جلوگیری از قطع احتمالی گاز در فصل زمستان در خواست ما این است که اتصال گاز نهبندان را به خط انتقال گاز سیستان در دستور کار قرار دهید تا در صورت قطع گاز از گاز سیستان بهره مند شویم.

فرماندار شهرستان نهبندان در پایان یادآور شد: همچنین برای جلوگیری از مخاطرات تقاضا داریم برای هرکدام از شهرهای نهبندان و شوسف یک خودروی آتشنشانی در اختیار قرار دهید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.