سایت فدراسیون فوتبال با بررسی اسامی بازیکنان حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران، بولیوی را یکی از حریفان قدرتمند در آمریکای جنوبی معرفی کرد.

سایت فدراسیون فوتبال: بولیوی دنبال صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۲ است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، به دنبال اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی بولیوی برای حضور در دیدار دوستانه برابر تیم ملی کشورمان، نگاهی اجمالی به این تیم خواهیم داشت.

تیم ملی فوتبال بولیوی حریف تیم ملی ایران در مسابقه ای دوستانه است که روز سه شنبه ۲۴ مهرماه و در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ایران در راه آماده‌سازی تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا خواهد رفت.

این تیم آمریکای جنوبی در آخرین دیدار تدارکاتی خود برابر عربستان صعودی به تساوی دو بر دو دست یافته است. این تیم ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد. میانگین سنی بازیکنان این تیم ۲۵ سال است. در این تیم بازیکن معروفی مانند کارلوس لامپه دروازه بان این تیم حضور دارد که در حال عقد قرارداد با تیم بوکاجونیورز که یکی از مهمترین و معروف ترین باشگاه های آرژنتین است. همچنین گیلبرتو آلوارز از این تیم که در لیگ عربستان و مارسلو مورنو که در لیگ چین فعالیت دارند از دیگر بازیکنان این تیم به شمار می رود.

بولیوی در مسیر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه علی‌رغم حضور در گروهی قوی در آمریکای جنوبی نتایج مناسبی را کسب کرده است. از این نتایج می توان به تساوی بدون گل برابر برزیل و برد یک بر صفر شیلی اشاره کرد.

فدراسیون فوتبال بولیوی سزار فاریاس را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده و هدف‌گذاری خود را حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان کرده است. این تیم که امید بالایی به حضور در جام ۲۰۲۲ داشته و در رقابتی ترین منطقه جهان و در آمریکای جنوبی حضور دارد، بایستی با تیم های بزرگی مانند برزیل، آرژانتین، شیلی، اروگوئه، کلمبیا و پرو برای حضور در جام جهانی آتی در قطر رقابت کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.