همدان - وهب مختاران اظهار کرد:تاثیر آموزش های فنی و حرفه ای در بین دانش آموزان موجب افزایش اعتماد به نفس و خودباوریشان می گردد.

تبدیل هنر دانستن به توانستن در توان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی وحرفه ای استان همدان ،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، وهب مختاران ،در جلسه شورای اداری از تفاهم نامه مشترک وزارت آموزش پرورش و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  با محوریت ایران  مهارت خبر داد.

وهب مختاران با تاکید بر روی کیفیت آموزشی تاثیر آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه از سنین پایین بین دانش آموزان را افزایش اعتماد  به نفس و خودباوری ایشان  دانست و اظهار داشت: با توجه به مزیت ها در هر شهرستان گام بر داریم.

مختاران یادآور شد:تبدیل هنر دانستن به توانستن در توان سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

طرح ایران مهارت  را یکی از راههای معرفی سازمان آموزش فنی و حرفه ای دانست و اذعان دااشت:همچون دبستان برهان برزین شهرستان همدان می توانیم برای خانوادهای دانش آموزان نیز دوره های مهارتی برگزار نماییم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به اینکه یکی از موتورهای محرک  اشتغال مهارت آموزی می باشد مطرح ساخت:روسای مراکز و مسئولین ستادی در اجرای هر چه بهتر این طرح ورود نمایند تا نتیجه ثمر بخش باشد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.