رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به وقوع سیل در ۲۹ شهر چهار استان کشور و امدادرسانی به سیل‌زدگان، از کشته شدن دو نفر بر اثر برخورد صاعقه در مازندران و ۳ مفقودی در گیلان خبر داد.

وقوع سیل در ۲۹ شهر کشور/ پنج نفر کشته و مفقود شدند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، مرتضی سلیمی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان اخیر گفت: در روزهای گذشته، ۲۹ شهر چهار استان گلستان، گیلان، مازندران و خراسان شمالی بیش‌ترین تاثیر را از سیل داشتند که در همین رابطه، به یک هزار و ۱۸۳ نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اسکان ۱۷۳ سیل‌زده خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته و با وقوع سیل، ۲۵۸ خانه متاثر از سیل از آب تخلیه شدند.

سلیمی با بیان اینکه ۹۷ تیم عملیاتی شامل ۴۴۷ نفر کارهای امدادی را انجام می‌دهند افزود: بر اساس اخطارهای هواشناسی، علاوه بر چهار استان گلستان، گیلان، مازندران و خراسان شمالی، امکان وقوع سیل در استان‌های رضوی، البرز و تهران نیز گزارش شده که امدادگران سازمان امداد و نجات در این استان‌ها در حالت آماده باش هستند.

به گفته این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر، وقوع سیل تا کنون دو کشته بر اثر برخورد صاعقه در استان مازندران و سه مفقودی در استان گیلان داشته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.