شرکت HMD Global برای گوشی‌های نوکیای خود هندزفری‌های بی‌سیم معرفی کرد.

هندزفری‌های بی‌سیم نوکیا معرفی شدند +تصاویر

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بسیاری از تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند به سمت حذف کردن جک ۳.۵ میلیمتری صدا رفته‌اند. این در حالی است که HMD Global اعلام کرده است Nokia ۷.۱ با جک هدفون ۳.۵ میلیمتری تولید خواهد شد. این شرکت در کنار این خبر، از دو هندزفری بی‌سیم برای آن‌ها که دوست دارند نادیده به دستگاه خود نصب شوند، معرفی کرد.

هندزفری‌های True Wireless آسانی حمل را برای مشتریان خود به ارمغان خواهند آورد. هر کدام از این earbudها فقط ۵ گرم وزن دارند و در برابر تعریق و آب مقاوم هستند پس هر جایی که لازم باشد آن را می‌توان برد. همانند دیگر هندزفری‌ها از این نوع، True Wirless با یک کیس تولید می‌شود که وظیفه شارژ آن‌ها را هم بر عهده دارد. با این هندزفری‌ها، یک شخص می‌تواند تا ۱۶ ساعت به موسیقی گوش کند.

دیگر محصولی که HMD Global معرفی کرده، هندزفری مغناطیسی Pro Wireless است تا زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، دو سر هندزفری را به هم بچسبانید. چسباندن دو سر هندزفری همچنین آن‌ها را خاموش خواهد کرد و دوباره با جدا کردن آن‌ها، Pro Wireless روشن خواهد شد. باتری این هندزفری تا ۱۰ ساعت شارژ نگه خواهد داشت.

این دو هندزفری بلوتوث همراه با Nokia ۷.۱ فروخته خواهند شد و پیش فروش آن‌ها هم از روز گذشته آغاز شده است. هندزفری بلوتوث True Wireless حدود ۱۳۰ یورو و Pro Wireless حدود ۷۰ یورو فروخته خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر این هندزفری‌های بی‌سیم جدید را مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.